شناسه خبر : 91590
سه شنبه 28 تير 1401 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداررئیس بنیادشهیدبا مادر شهیدان سادات «میرصانعی»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 27 تیرماه در دیدار با مادر شهیدان سادات «میرصانعی» عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.
 
دیدار قاضی‌زاده هاشمی با مادر شهیدان سادات «میرصانعی» در عید سعید غدیر/پوشش بیمه‌ای ایثارگران با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه تقویت می‌شود

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با «عصمت ذوالفقاری» مادر شهیدان «سیدرحیم و سیدامیر میرصانعی» هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده شهدای سادات گفت: در خدمت مادر شهیدانی هستیم که دو فرزند ایشان به شهادت رسیدند و یکی دیگر از فرزندان ایشان جانباز شدند و در واقع هر سه فرزند بزرگوار و والامقام ایشان در دفاع مقدس ایثار و فداکاری کردند.
معاون رئیس جمهور افزود: سادات شخصیت‌های محترمی در جامعه ما هستند و مرجعیت فکری و اخلاقی در جامعه اسلامی دارند. این مسئولیت را خودشان احساس می‌کنند زیرا خودشان را متصل به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) می‌دانند و این احساس مسئولیت در رفتار آنها مشخص است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: شهادت حادثه نیست و اعطا شدنی است و همه شهدا روایت و جذابیت خودشان را دارند و در قله هستند و وقتی کتاب‌های زندگی آنها را مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که آنها سلوکی را طی کرده‌اند که خداوند رحمان آنها را انتخاب کرده است.
معاون رئیس جمهور در خصوص برنامه‌های بنیاد برای خدمات رسانی به ایثارگران گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پوشش بیمه‌ای ایثارگران را تقویت کنیم تا تفاوت قیمت دارو و تجهیزات پزشکی را جبران کنیم.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار مشکلات مادر شهیدان میرصانعی را در خصوص امور درمانی مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار که اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت با اهدای لوح از صبر و ازخودگذشتگی این مادر شهید تجلیل کرد.
گفتنی است، شهید سیدامیر میرصانعی سال ۱۳۴۴ متولد شد و سال ۱۳۶۰ در منطقه تنگه چزابه به شهادت رسید و شهید سیدرحیم میرصانعی سال ۱۳۴۱ متولد شد و سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi