شناسه خبر : 91782
سه شنبه 04 مرداد 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد استان قزوین آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "قدیر مجتبوی" پس از گذشت ۴۰ سال تحمل آلام و درد ناشی از جراحت و جانبازی، بالاخره به آرزوی دیرینه اش نائل و به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - " قدیر مجتبوی " جانباز 70 درصد استان قزوین بعد از سالها مجاهدت و تلاش در راه حفظ ارزشها، صبح روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به مقام شهادت نائل آمد.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «قدیر مجتبوی» به یاران شهیدش پیوست
 جانباز 70 درصد "قدیر مجتبوی" پس از گذشت 40 سال تحمل آلام و درد ناشی از جراحت و جانبازی، بالاخره به آرزوی دیرینه اش نائل و به همرزمان شهیدش پیوست.
جانباز شهید قدیر مجتبوی در تاریخ سوم فروردین ماه سال 1340 در خانواده ای زحمتکش و متدین در قزوین دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق بر علیه ایران به جبهه ها اعزام شد و پس از رشادت بسیار در سال 1361 در سن 21 سالگی در آبان ماه همان سال در عملیات محرم بر اثر اصابت ترکش از ناحیه سر مجروح شد و پس از بهبودی مجددا برای دفاع از کیان کشور عازم جبهه شد و در زمستان سال 1364 در عملیات والفجر 8 با اصابت مجدد ترکش به سر و هر دو پا، برای دومین بار بشدت مجروح شد و مدال ایثار و جانبازی را دریافت کرد.
این شهیدِ سعید در سال 1366 ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر و یک فرزند دختر شد.

جانباز شهید قدیر مجتبوی با وجود دو بار جانبازی، دست از مبارزه بر نداشت و برای سومین بار برای مقابله با دشمن بعثی وارد عرصه نبرد شد که این بار سال 1367، بر اثر برخورد با مین و قطع پای راست از پنجه در شیخ‌محمد، سومین جانبازی خود را تجربه کرد و به مقام جانبازی 70 درصد نایل شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این جانباز شهید فداکار، امروز در قزوین برگزار خواهد شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi