شناسه خبر : 92757
دوشنبه 07 شهريور 1401 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار معاون رئیس جمهوربا خانواده شهید «رحیم امیرسعادتی»

سید محمد حسینی و مدیران استان زنجان همزمان با سومین روز از هفته دولت (روز کارمند) با خانواده شهید «رحیم امیر سعادتی» دیدار کردند.

 

دیدار معاون امور مجلس رئیس جمهور و مدیران زنجانی با خانواده شهید «رحیم امیر سعادتی» همزمان با سومین روز از هفته دولت (روز کارمند)، آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سید «محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور، «محسن افشارچی» استاندار زنجان، «امیرعلی نیک‌بخش» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مدیران کل استان زنجان با خانواده معظم جهادگر شهید «رحیم امیرسعادتی» دیدار کردند.

در این دیدار «امیرعلی نیک‌بخش» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با معرفی بخشی از زندگی شهید «امیر سعادتی» اظهار داشت: شهید امیر سعادتی متولد ۱۳۳۱ و مجرد بوده که به عنوان جهادگر فعالیت داشت.

امیر علی نیکبخش خاطرنشان کرد: این شهید والامقام در سال ۱۳۶۵ در عملیات والفجر ۵ به درجه شهادت نائل آمدند.

سید «محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در برخی موارد از خود گذشتگی شهدا به حدی بود که اگر امروز بازگو شود فکر می‌کنند یک افسانه است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهدا و خانواده آن‌ها هر چه داشتند در راه انقلاب و نظام تقدیم کردند، گفت: ما هر چه به این خانواده‌ها احترام بگذاریم و از آن‌ها تقدیر کنیم باز نتوانسته‌ایم دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی با بیان اینکه واقعیت‌ها و رشادت‌های جنگ باید برای نسل جوان بازگو شود، اضافه کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی، جان خود را تقدیم انقلاب کردند و بر این اساس دیدار با خانواده‌های شهدا یادآور این موضوع است که نباید این عزیزان را فراموش کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه پرچمی که شهدا بر افراشتند خانواده‌های آنان و دیگران باید این مهم را حفظ کنند، ادامه داد: شهدا مایه عزت، آبرو و افتخار ما هستند و هر جا اسم ایران در کشور‌های دیگر می‌آید این کشور را مظهر اقتدار، ایستادگی و مقاومت می‌دانند و این مهم بخاطر خون شهدای انقلاب اسلامی است و امیدواریم این مسیر را ادامه دهیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi