شناسه خبر : 93760
شنبه 16 مهر 1401 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه بنیاد اصفهان و دیگران

ما هیچ کدام بخاطر حقوق و مزیت جانمان را ندادیم

جانباز -  با عرض سلام و خسته نباشید. بنیاد شهید اصفهان به جانبازان حالت اشتغال تبصره یک فوق العاده ایثارگری ماده ۵۱ و معوقات را نمی دهد و فوق العاده ایثارگری که در فیش حقوقی این عزیزان هست از نوع درصد و تحصیلات و چیز دیگریست.

اولا بنیاد شهید مبنای حداقل حقوق را دو میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان بنا نهاده است‌. در صورتی که مجلس ۵ میلیون و ششصد هزار تومان تصویب کرده. اما بنیاد می گوید مجلس گفته کمتر از ۵ میلیون و ششصد هزاز تومان ندهیم.

مطلب بعد اینکه فوق العاده ایثارگری طبق حداقل حقوق، یک میلیون و چهارصد هزار تومان می باشد اما بنیاد وقتی حداقل حقوق را یک میلیون و هشصد هزار تومان محاسبه کند فوق العاده آن می شود چهار صد و پنجاه هزار تومان. در ضمن از سال ۷۲ نداده و متن قانون را برایشان فرستادم. اما حرف خودشان را می زنند.

آیا جانباز حالت اشتغال با مدرک دکترا با این شرایط باید ۶ میلیون و پانصد هزار تومان بگیرد بدون هیچ آیتم خاصی؟ شما اگر سری به فیش های حقوقی جانبازان بزنید متوجه می شوید. کافی است هیات تحقیقی را تشکیل دهید و بررسی کنید. والله هر جایی هم نامه نوشتم هیچ کس بررسی نکرد.

من که کلا تصمیم دارم ارث پدریم را بگیرم و بزارم بانک و این پولی که بنیاد می دهد را هم به خودشان بدهم. شاید لااقل یک جانباز دیگر بتواند زندگی کند. من نه می توانم کار کنم و نه دختر شوهر دهم، نه به درمان خودم برسم و نه چندین ساله درست زندگی کنم و همیشه شرمنده زن و بچه ام شده ام. اصلا فرض می کنم که من جانباز نبوده ام. پدرمم جانباز ۷۰ درصد و برادرمم ایثارگر بودند.

این مطالب را هم من نوشتم تا اگر مسئول دلسوزی هست پیگیر بقیه جانبازان و معیشت آنها بشود. ما هیچ کدام بخاطر حقوق و مزیت جانمان را ندادیم . و ای کاش شهید می شدیم. خدا نگهدار همگی.

اینستاگرام
کاش جان داده بودیم
سلام ، در دوران جنگ هیچیک از تسهیلات و امتیازات ایثارگری وجود نداشتند فقط بنیاد به پزشکان معرفینامه صادر میکرد اما بتدریج سهمیه دانشگاه و خودرو و موارد دیگر ایجاد شدند.
البته روش بنیاد بر مبنای فقر زدایی قرار دارد در صورتیکه طبق قانون چنانچه جانبازی دارای تمکن مالی باشد با جانباز معسر در پیشگاه قانون هیچگونه تفاوتی ندارند و میبایست مسئولان بنیاد طبق قانون عمل کنند و اعمال سلیقه را رها کنند.
گرچه دوست عزیز دارای غیرت و حمیت خاص میباشد اما حقوق قانونی باید تادیه گردد هرچند شرایط مالی مناسب داشته باشد. اوایل مجروحیت همین تفکر را داشتیم اما نظرمان به مرور زمان تغییر کرد.
برادران گرامی بدبختی ما ازآنجا شروع میشه وقتی در یک
مجلسی وارد میشی با بدن کارافتاده کلی ناقص دوربریات به
همدیگه می‌گویند مفت خور آمد پدرایران را اینا درآوردند چرا
چون که چندین ساله همه چی بنام ایثارگران وبه کام دیگران
است دراین مدت که ازجنگ وجیهه می گذرود نه حقوق کاملی به جانباز داده اند نه یک ماشین اقساطی ونه یک
وام مسکن درست حسابی آیا بااین همه تورم گرانی چطور
یک جانباز کارافتاده کلی باشش میلیون تومان حقوق یک
خانواده پنج نفری راباسه دختر دانشجو و دانش آموز
اداره کنه لطفا به حق حقوق جانبازان تبصره یک رسیدگی
شود جناب آقای پاکدل ماهم بسیجی وعضونیروهای مسلح
بودیم چطورنمی توانید به ماکدپرسنلی بزنیدحقوق جانبازان
تبصره یک نصف حقوق ماده۳۸ ایها می باشدانسان درهر
زمان برای وطنش ایثارگری کند قابل ستایش قدردانی است
زمان جنگ و بعدازقطعنامه نداره یعنی برادران بعدازقطعنامه
ایران گل وبلبل بودکشور ووطن همیشه به محافظ ونیرو نیاز
دارد آن زمان این زمان نداردچطورقانون برای شهدا یکیست
ولی همین قانون به جانبازان که می رسدواحدعمل نمی کند
جانبازان راتفکیک ماده ۳۸ ماده۳۹ دروسط این دوماده
جانبازان تبصره یک هم ازخدا مانده وهم ازخرما نه۳۸ ونه
۳۹ شاملش نمیشه خوب ماده ای ست تبصره یک برای پایمال
کردن حقوق این جانبازان مظلوم برادر من هنوز اول عشق
است می بینی که جوانان ما هنوز هم در مرزها شهید و
جانباز تقدیم این می‌کنند اما برادر تو هنوزدنبال آن زمان
این زمان میگردی حقوق جانبازان تبصره یک رابامعوقات
اگر بعدازاینهمه سال وقت وحوصله داشتید لطف کنید
تشکر از زحمت کشان فاش نیوز
درسته که بخاطروطن وسربلندی کشورم بوده ولی دلیل نمی شود حق ‌حقوقمان راپایمال کنند ‌خودشان حقوق های آن چنانی داشته ویک جانباز محتاج لقمه ای نان تمامی حقوقمان رامیخواهیم امام فرمودنند ۲درصدفروش نفت متعلق به جانبازان وخانواده شهداست کو وکجامیرود درجیب کی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi