شناسه خبر : 93966
پنجشنبه 21 مهر 1401 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهید رسول خلیلی: ما تا آخر ایستاده و پشتیبان ولایت خواهیم بود

پدر شهید رسول خلیلی گفت: دشمن تصور کرده که با تعدادی از اراذل و اوباش و آتش برپا کردن باعث عقب نشینی ما می شود. ما تا آخر ایستاده‌ایم و پشتیبان ولایت هستیم.

پدر شهید رسول خلیلی: ما تا آخر ایستاده و پشتیبان ولایت خواهیم بود

رمضانعلی خلیلی، پدر شهید رسول خلیلی از شهدای مدافع حرم، در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سلمان امیراحمدی در تهران اظهار کرد: افرادی که به عنوان مدافعان امنیت، مدافعان سلامت و مدافعان کشور به میدان آمده و از حریم ولایت و اسلام دفاع می‌کنند، به سیدالشهداء تأسی کرده‌اند.

وی گفت: ما باید قدر سه نعمت را بدانیم، نعمت ولایت، نعمتی به نام باب جهاد و شهادت که محکم‌ترین سپر در مقابل دشمن است و نعمت بعدی که جوانان ما هستند. جوانان ما امروز در برابر دشمن ایستاده‌اند و این مسئله افتخار ما است.

پدر شهید رسول خلیلی بیان کرد: دشمن تصور کرده که با تعدادی از اراذل و اوباش و آتش برپا کردن، باعث عقب نشینی ما می‌شود. ما تا آخر ایستاده‌ایم و پشتیبان ولایت هستیم.

وی در خصوص شهید رسول خلیلی، فرزند خود که از مدافعان حرم بوده است، اظهار کرد: شهید خلیلی که نه جنگ را، نه جبهه را و نه امام را دیده است، چطور می‌شود که از ما که عمری ادعای حضور در جبهه را داشتیم، سبقت گرفت و به سعادت رسید. واقعیت این است که شهدا به خاطر اخلاص عمل خود به پیروزی و رستگاری رسیدند.

پدر شهید رسول خلیلی گفت: بنده به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، راه شهدا را ادامه خواهم داد و یادشان را گرامی می‌دارم، ما ملت ایران افتخار می‌کنیم که در راه سیدالشهدا هستیم و این افتخار ما و ریشه و بنیان ما است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi