شناسه خبر : 94331
شنبه 30 مهر 1401 , 13:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد دل یک جانباز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

آقاجان!می‌دانم با جسمی مجروح و تنی رنجور، با صلابت ایستاده‌ای و تمامی دشمنان قسم‌خورده ایران عزیز را به زانو درآورده‌ای. اگرسالیان سال در فشار اقتصادی بمانیم افتخار می‌کنیم که سرباز سیّد علی هستیم و خواهیم ماند...

فاش نیوز - از جانبازهشت سال دفاع مقدس به حضرت ولی عصر عجل الله و رونوشت به رهبر فرزانه ایران عزیز، حضرت آیت الله خامنه ای؛

 

آقاجان! عزیزتر از جان، تا مادامی که ما جانبازان زنده هستیم اجازه نخواهیم داد به جز پرچم سه رنگ پر افتخار ایران اسلامی پهناور پرچمی در این خاک برافراشته شود.

این مطالب را نیمه‌های شب با تمام هجمه سنگین که بر علیه ایران عزیز، خامنه‌ای عزیز انجام می‌شود می‌نویسم. می‌دانم دشمن قسم خورده‌ی تمام ادیان، این قوم فاسدِ صهیون دست از کینه نسبت به بهترین مردم روی زمین، ایران اسلامی و ملت‌های جهان و دست از توطئه برنمی دارد و ناامنی را در تمام بلاد راه انداخته تا اعلام کند آرامش فقط مال قوم یهود است. عده‌ای از مردم ساده لوح و کج اندیش، امروز در کشور امام زمان عجل الله، در زمین ایران اسلامی که با خون شهیدان رنگ آمیزی شده، این دشمنان قسم خورده می خواهند کشور را به آشوب بکشند. با خودم گفتم خدایا باز می شود تکرار گردد «ای مرز میان مرد و نامرد/ گو مرد رهی دوباره برگرد».

عده‌ای از مسئولان بی هویت و هنرمندان و ورزشکاران فریب خورده که از دوش‌های این مردم بالا رفته اند، بجای اینکه در برابر توطئه‌های استکبار بایستند، وارد اردوگاه دشمن و با آنها هم‌پیمان می شوند که کشور را به آتش بکشند؛ آن هم در جایی که خود از چشم ملت ایران افتاده‌اند.

بگذار هرچه می خواهند بگویند و وقاحت و قدرناشناسی را به حد اعلا برسانند؛ ما که می دانیم این تو بودی که به مردم کشورم عزت دادی! ما که می‌دانیم پدر ایران نوین هستی! ما که می دانیم اگر سایه پرمهرت نبود، در روز روشن نیز جرأتِ شکستن حکومت نظامی داعش را نداشتیم. اگر تو نبودی مانند دوران سیاه شاهانِ خودخداپندار ارزشمان از یک سگ آمریکایی کمتر بود!

آنهایی که باید می‌دانند که شما اما مظلومیت چقدر مقتدری. تعجبی ندارد. جدّت علی هم مقتدر و مظلوم و در میان جهل کوفیان بود...

بگذار جوجه روشن‌فکرهای غرب‌زده شعار آریایی سر دهند و گوش فلک را کر کنند...

ما که می‌دانیم اگر تو نبودی امروز داعش و داعشیان چیزی از بنای کوروش به جا نگذاشته بودند. هرکس نداند ما که می‌دانیم با فرهنگ و تمدن غرب و شرق را بیشتر از  بسیاری مدعیان می شناسی، تا جایی که رئیس جمهور روسیه (پوتین) اذعان می کند: رهبر ایران بیشتر از من از فرهنگ و تاریخ روسیه اطلاعات دارد!

ما جانبازان و نوکران ملت شهیدپرور ایران خوب می‌دانیم که در کنار غرش دلیرانه و چهره مقتدرانه ات در برابر دشمن، به وسعت فرهنگ و شعر ادب پارسی ترتوشات حس روشنی بخش محفل ادب است.

آقا جان، رهبر عزیزم، گناه تو این بود که در عصری به دنیا آمدی و زیستی که مردمانش سال ها از تو عقب تر بودند.

آقا جان، گناه تو نه، بلکه این گناه ناخواسته تمام بزرگان وطن‌دوستی‌ست که فراتر از زمان خود می‌اندیشند.

از شما رهبر و چراغ روشن انقلاب و سید عزیز‌تر از جان ممنونیم که وجودت باعث احساس آرامش و حضورت موجب امنیت ملت ایران، نه، بلکه تمام ملت های مظلوم عالم است.

وجود نازنین شما باعث شده که در سی و اند سال پس از رحلت خمینی کبیر؛ باهوش ترین،نخبه ترین و برترین رهبر فرزانه کشور را از تمامی مشکلات عبور داده و ما را در دنیا به عنوان مقتدر‌ترین ملت های جهان معرفی کند.

آقاجان!می‌دانم با جسمی مجروح و تنی رنجور، با صلابت ایستاده‌ای و تمامی دشمنان قسم‌خورده ایران عزیز را به زانو درآورده‌ای. اگرسالیان سال در فشار اقتصادی بمانیم افتخار می‌کنیم که سرباز سیّد علی هستیم و خواهیم ماند.

آقا جان!

جان ناقابل ما ایثارگران دفاع مقدس فدای راه شما که همان مسیر ظهور حضرت ولی عصر عجل‌الله می باشد. شما سلاله حضرت زهرا هستید. افتخار تمام مردم دنیا این است که رهبری مثل شما داشته باشند. افتخار این است که در کشوری که شما هستید حضور داشته باشند و شمیم دل‌انگیز شما را استنشاق کنند. از خدای متعال خواستارم پرچمی که شما در دست دارید ان‌شاالله به صاحب اصلی‌اش تقدیم نمایید تا با ولی عصر عجل‌الله ندای جدّ بزرگتان را در تمام دنیا طنین‌انداز کنیم.

به امید سربلندی رهبر فرزانه انقلاب تا ظهور حضرت حجت، تمام ملت عزیز را به اطاعت از رهبری حکیم انقلاب توصیه نموده و سربلندی مردم را از خدای منان خواهانیم. جان ما ایثارگران فدای شما مردم شهیدپرور.

| جانباز علی گل‌محمدی

اینستاگرام
سلام بر رهبر عزیز تر جانم آقا ما اهل کوفه نیستیم سید اقایم تنها بماند ما همه جانبازان جان فدایان شما هستیم همه جانبازان با کل خانواده منتظریم فقط لب تر بکنید بر همه سر داران شجاع سلام داریم بلعخص سر دار شجاع دلیر سردار سالار آبنوش و همینطور دورود وسلام به تمامی شهیدان وبلعخص سر دارشهید حاج ابول قاسم حاج بابایی شهید عزیزم وسلام برادر جانبازم برای اقایم نوشتید مرک بر کودک کشان صهیو نیست مرگ بر ماد مازه های اینگلیش. ومرگ بر آل سعود خبیس نگت باد آمریکا ما همه جانبازان بلعخص 50 درصدان به بالا خون ویدیم تاخاک ندیم سیدم آقا جان دعایمان بکن جانم فدای رهبرم جسم فدای سردارم




سلام بر رهبر عزیز جانم فدای تو ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند
سلام به اقایم سید جانم عزیتر از جانم رهبر عزیزم
وباسلام تمامی ایثار گران مخصوصا جانبازان ماده 38عزیزان میدانید حقوق ماها حالت استقلال بنیاد ماده 38 بسیار ناچیز و مستمری است وطبق قانون به ما باید حقوق کامل کاردر ثابت سپاه تازه 2درجه بیشتر باید بدند
طبق قانون مجلس در جلسه علنی شماره 160روز یکشنبه 24 2. 91 ماده 171 جانبازان سرباز وبسیج باید حالت استقلال باید برابر همطراز شاقلین کادر سپا ه واز همه لحاظ حقوقی مزایا همه لحاظ با 2درجه بیشتر با استفساریه ماده 190 ماده 38 باید عملی شود متاسفانه سپاه پارس به بنیاد میده وبنیاد زیر بار نمی ره
همه قوانین ما را ناقس حتی تبار نشستگی وقیره واقعا این وظیفه ماست که باید همه با نوشتن به بنیاد وله دیوان ادالت اداری وتک تک بیت دسته جمعی به ریاست قوه قوقضایه خود آقای حجت ال
اسلام آژی وهمین طور به خودریاست بنیادشهید واقای دکتور قاضی
زاده هاشمی وظیفه دارد پیگیری کامل کند البته از آقای دکتور به خاطر وظیفه ببخشید منظور خود ایشان فقط میتواند



عزیزان جانباز ماده 38 ما فقط مستمری بسیار ناچیز حقوق میدهند ولی در صورتی که طبق قانون باید حقوق کامل با 2درجه بشتر از کادر باشد وار همه لحاظ که آنها دارند ما جانبازان ماده 38حالت استقلال بنیادشهید هم باید باشیم



هرچند که دولتهای گذشته وحال متاسفانه قدر ایثارگران را ندانستند که هیچ بلکه حق قانونیشان را هم نداده وضایع کردند...اما:
با تنی رنجوراز ترکش وموج انفجار دشمن وروحی آزرده ازبرخی نمک خورده ها ونمکدان شکسته ها وقلبی پر از اندوه ازتفکر نابخردان به اصطلاح روشنفکر وجبهه وجهاد وشهادت ندیده وبا شرمساری تمام از روی شهداء عزیز با صدای رسا اعلام می کنیم:

ای رهبر آزاده. ای سید ومولا ومقتدای ما ای جانباز صبور ای ایثارگر که با ایثارگری تمام در برابر تمام فتنه ها ودسیسه های شرق وغرب ایستادی وایستاده ای و تن مجروحت را سپر بلای این ملت کرده ای ...ما فرزندان ایران جان ناقابلمان را به تو وانقلاب وایران عزیز وسرافرازمان تقدیم می کنیم.
رهبرم: فقط (بقول امیرسرلشکرسیدعبدالرحیم موسوی )از شما یک اشاره واز ما به سردویدن...
رهبرم: غم به دل راه مده که میلیونها فدایی تو واهداف وآرمانهای مقدس تو آماده اند کفن شهادت بپوشند.
ازهرقوم ونٰژادی .از ترک وکرد وبلوچ وفارس وعرب زبان ولرو...همه وهمه ایرانی هستیم وبرای ایران جان به کفیم.

این تفاله هایی که برخی دانسته وعامدانه فریب تبلیغات دشمن ودشمنکهای دم دستی خورده وبرخی هم ناآگاهانه به آنها پیوسته اند عددی نیستند که در برابر سیل خروشان ملت ولایتمدارایران تاب ایستادن داشته باشند.
مولای ما: فقط منتظر یک اشاره ایم...
با سلام
با افزایش حق پرستاری قرار بر این بود که معوقات آن از ماه فروردین پرداخت شود اما عملا به فراموشی سپرده شد .
متاسفانه دولت و بنیاد از نجابت جانبازان و خانواده شهدا به بهانه کمبود بودجه طفره می رود.اما اگر مثل برخی از کارمندان دولت که فقط هشت ماه در سال کار می کنند هر روز اجتماعی برپا می کرد در عرض یک روز تمام معوقات یک جا پرداخت می شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi