شناسه خبر : 94518
چهارشنبه 04 آبان 1401 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشنواره ایده‌های ناب در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

اولین فراخوان دریافت ایده‌های ناب در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در سطح استان فارس و به همت بنیاد شهید فارس منتشر شد.

 

امروز سوم آبان اولین فراخوان دریافت ایده‌های ناب در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در سطح استان فارس و به همت بنیاد شهید فارس منتشر شد.

شرکت کنندگان در این جشنواره که شرکت در آن برای عموم آزاد است می‏‌توانند آثار خود را از 3 آبان الی30 آبان ماه در سایت نوید شاهد فارس ارسال و بارگذاری کنند.

ایده پردازان می‌توانند آزادانه ایده‌های خود را برای این فراخوان ارسال کنند که به بهترین ایده پس از داوری هدایایی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اهدا خواهد شد.

موضوع‏‌‎های پیشنهادی این فراخوان، ایثار و شهادت و نسل جوان، تکریم خانواده معظم شهداء و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی، ایثار اجتماعی، ایثارگران و چالش‌های بین نسلی، نقش گلزارهای شهداء در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش دستگاه‌های اجرایی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی، نقش هنرمندان در ترویج فرهنگ ایثارو شهادت و نقش ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

در این جشنواره که شرکت در آن برای همگان آزاد بوده و محدودیت سنی ندارد قید عنوان اثر به همراه بخش مربوط به فراخوان در فایل ارسالی ضروری است و آثار باید فقط در قالب Word یا Pdf ارسال شود.

 

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi