شناسه خبر : 94519
چهارشنبه 04 آبان 1401 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع مردم مشهد با پیکر ۲ جانباز دفاع مقدس

پیکر شهیدان «ژولیده‌مقدم» و «کرکزی محمودآبادی» از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس چهارشنبه چهارم آبان در مشهد تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

 

 در پی عروج جانبازان ۷۰ درصد «رجبعلی ژولیده مقدم» و «براتعلی کرکزی محمودآبادی» پس از سال‌ها تحمل درد و ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس، پیکر این اسوه‌های صبر و استقامت در مشهد تشییع می‌شود.

مراسم تشییع این شهدای والامقام با حضور مسئولین و قشرهای مختلف مردم چهارشنبه چهارم آبان ساعت ۹ از مقابل مجتمع مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در این مراسم پیکر شهیدان ژولیده مقدم و کرکزی محمودآبادی را تا بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) بدرقه خواهند کرد.

وداع مردم مشهد با پیکر ۲ جانباز دفاع مقدس

پیکر مطهر شهیدان پس از طواف در حرم امام مهربانی‌ها و اقامه نماز، جهت خاکسپاری در قطعه صالحین به گلزار شهدای بهشت رضا منتقل خواهند شد.

جانبازان «رجبعلی ژولیده مقدم» فرزند علی در دوم شهریور ۱۳۲۱ در قوچان و «براتعلی کرکزی محمودآبادی» فرزند سهراب در یکم فروردین ۱۳۳۸ در تربت جام چشم به جهان گشودند و در پنجم اسفند ۱۳۶۵ در جزیره مجنون و ۲۹ مهر ۱۳۶۳ در عملیات عاشورا در منطقه میمک مجروح و به مقام جانبازی نائل آمدند، هر ۲ جانباز سرافراز روز گذشته دوم آبان در بیمارستان امام رضا (ع) به فیض شهادت نائل آمدند و به خیل همرزمان شهیدشان پیوستند.

 

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi