شناسه خبر : 94582
پنجشنبه 05 آبان 1401 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصدی بویراحمدی آسمانی شد

همزمان با شهادت دو کبوتر خونین بال بویراحمدی در حرم شاهچراغ، جانباز ۷۰%هشت سال دفاع مقدس"حداد صاحب نژاد" از اهالی کهگیلویه و بویراحمد شهید شد...

فاش نیوز - همزمان با شهادت دو کبوتر خونین بال در حرم حضرت شاهچراغ، یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد جانباز ۷۰ درصد حداد صاحب نژاد آسمانی شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها بوی شهید و شهادت می‌دهد، همزمان با اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر در کشور توسط عده‌ای فریب خورده و ایادی دشمنان خارجی، در صحن مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز حادثه تروریستی رخ داد که طی آن ۱۵ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند و در این میان دو کهگیلویه و بویراحمدی پدر و پسر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اما همزمان با شهادت دو کبوتر خونین بال بویراحمدی در حرم شاهچراغ، جانباز 70% هشت سال دفاع مقدس"حداد صاحب نژاد" از اهالی کهگیلویه و بویراحمد شهید شد.

جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی حداد صاحب نژاد بعد از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمد.

مختارنیا افزود شهید حداد صاحب‌نژاد اهل روستای صالحان از توابع چیتاب مرکز بخش کبگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۶۵ در جبهه شوشتر مورد اصابت خمپاره از ناحیه سر و بدن قرار گرفت و اکنون بعد از گذشت این همه سال و درد و رنج بسیار به فیض شهادت رسید که مراسم تشییع این شهید والامقام فردا جمعه برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi