شناسه خبر : 94669
شنبه 07 آبان 1401 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمال اسدی: پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام در پی شهادت زاِئران شاهچراغ(ع)

جمال اسدی: پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پی‌شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(علیه‌السلام)

من یقتل مؤمنا متعمدا فجزاؤه جهنم خالدا فیها و غضب الله علیه و لعنه و اعدّ له عذابا عظیما
وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیز و بی‌دفاع به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطهر  حضرت احمد بن موسی(ع) موجب تأسف و تألم گردید. این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر قساوت، خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان داد.
دشمنان ملت ایران در این حادثه تروریستی خشم و کینه خود را مقابل عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همبستگی و آرامش ملت شریف ما با چنین اقدام وحشیانه‌ای بروز دادند تا شاید به خیال باطل و توهم خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم زنند که البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مانند همیشه در رسیدن به اهداف و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد.
اینجانب به نمایندگی خانواده معظم شهدا ، جانبازان ،آزادگان وایثاگران ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تسلیت عرض نموده و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل را برای مجروحان این حادثه دلخراش دارم.
یقیناً خون پاک این شهیدان رسوا کننده غربی­ ها و همه کسانی خواهد شد که در فتنه ­های اخیر حامی برهم­ زنندگان آرامش و امنیت جامعه ایران اسلامی شده اند.

|  حمید رضا محمد مرادی

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi