شناسه خبر : 94936
یکشنبه 15 آبان 1401 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی صبرانه منتظرآمدن امریکایی ها برای آزادی ایران

فاش نیوز- در این نوشتار سخن رئیس جمهور امریکا و نقد آن در پنج بند تبیین شده است.

 بایدن، رئیس جمهور مفلوک آمریکا در حضور جمعی که نوشته‌هایی در حمایت از معترضان ایران (آشوبگران) در دست داشتند، گفت: نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد! بعد گفت: آنها(معترضان) بسیار زود، خود را رها خواهند کرد!

 هیل، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا: « ما اغلب می‌بینیم که او (بایدن) پس از ایراد سخنرانی گیج است و انگار نمی‌داند کجاست یا قرار است به کجا برود تا اینکه یک نفر با عجله می‌آید و بازوی او را می‌گیرد و مسیر درست را به او نشان می‌دهد.»

اولا: ما از بهمن 1357 به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی از دست دخالت‌های شما و حکومت وابسته و ظالم پهلوی آزاد شده‌ایم.

ثانیا: روسای جمهور پیش از تو که توان داشتند(مثل وی عدم کنترل بدن و صداهای بدن را نداشتند ) خیلی تلاش کردند ولی عملا غلطی نتوانستند بکنند.

ثالثا: بی‌صبرانه منتظر آمدن نظامیان کارکشته و خون‌ریزت برای آزادی ایران هستیم، تا حادثه پایگاه نظامی عین الاسد را از نزدیک اجرا کنیم.

رابعا: ما منتظر کوچکترین خطای راهبردی آمریکا هستیم. کاخ سیاه واشنگتن را از حذف کرده و مردم جهان را از ظلم و ستمتان آزاد کنیم.

خامسا: دل به آشوبگران هم نبندید، ملت ایران بعد از صبوری و اتمام حجت به حساب‌شان می‌رسند!

نهایتا: ما از دیدار و رویایی قرار نداریم، لطفا بگو قرار ما کجا و چه زمانی؟

پیشنهاد می کنم

 اطرافیانش یک روز مانع از خوردن زهرماری وی شوند و او را نزد روان شناس برده و نتیجه حمله نظامیان آمریکایی به طبس و فرارشان، دستگیری ملوانان متجاوز آمریکایی در ابهای ایران و خیس کردنشان، نتیجه حمایت از صدام درجنگ تحمیلی و شکست تصرف ایران، نتیجه حمایت از منافقین دهه شصتی و ناکامی‌های مکرر جنایات‌شان، نتیجه حمایت‌های سنگین از فتنه‌های 78 و 88. 96 و 98 و 1401، نتیجه حمایت‌های مکرر از ابوالحسن بنی‌صدر و ممد خاتمی و حسن روحانی و به زباله دانی افتادن آنان، شکست حضور نظامیان آمریکا در سوریه و عراق و افغانستان و... را به این فرد زوال عقلی خیلی آرام یادآوری کنند تا آخر این عمر منجلابی‌اش سکته نکند و با سر به جنهم وارد نشود!

اینستاگرام
سخت تر از گرونی روز افزون. تبعیض و بی‌عدالتی تنها چیزی است که هیچکس نمی‌تواند آن را تحمل کند. تمام کارکنان مخصوصا که اکثرا سابقه بالا دارند از بی‌عدالتی در حال اجرا در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران که حتی خود ایثارگران را هم با همدیگر به جان هم انداخته بخاطر حذف ایثارگران کمتر از شش ماه تماما را
خشمگین و ناراضی کرده اند. لطفآ اصلاح کنید این قانون را چطوری هست برا اونا بار مالی ندارد برا بقیه بار مالی دارد. خدارا انصاف بگیرید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi