شناسه خبر : 96255
شنبه 26 آذر 1401 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه آموز و پرورش ناحیه یک زاهدان

شکوائیه یک فرزند شهید

امیر - با سلام فرزند شهید هستم با ۲۵ سال سابقه‌ی تدریس در بهترین مدارس نمونه و شاهد.

 بعد از 25 سال سابقه مدیریت مدرسه، سال گذشته به علت بیماری مادر انتقالی گرفتم و به شهر محل سکونت مادر آمدم. برای خانه‌ی سازمانی به آموزش و پرورش مراجعه کردم؛ هیچ‌گونه همکاری نکردند و بعد بدون هیچ سابقه‌ی کار اجرایی، لطفشان را شامل حالم کردند. به عنوان معاون اجرایی در دبستانی با ۹۰۰ نفر آمار مشغول به کار شدم.

 امسال به علت این که معاون آموزشی رتبه‌ بندی شامل حالش شود و سیستم را دور بزند، برایش ابلاغ اجرایی و برای من ابلاغ آموزشی زدند.

  به علت نشستن طولانی مدت عمل شدم و به اداره مراجعه کردم، تقاضای معاونت آموزشی در همین مدرسه را دادم، زیرا شخص مد‌نظر با رشته‌ی خدمات وارد سیستم شده و هیچ سابقه‌ی تدریسی ندارد و دارای لیسانس فناوری می‌باشد.

ایشان با توجه به این که قبلا نیروی خدمات اداره بوده، ابلاغ را بعد از گرفتن رتبه‌بندی برگرداند و مرا به عنوان اجرایی، دوباره پشت سیستم نشاند.

 مدیر هم به علت ترس از اداره نامه‌ای نداد و ایشان از بیکاری زنگ تفریح در بوفه کیک می‌فروشد و من با وجود سه عمل در بدنم و مراجعه به آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان، روزی ۵ ساعت پشت سیستم می‌باشم. هیچ‌کاری به عنوان معاون از طرف ایشان انجام نمی شود.

چرا کسی به فکر فرزندان شهدا که مظلوم‌اند نیست؟!...

 گفتند: باید مدیر نامه بدهد و جابه‌جایت کند. آیا تمام سلامت من و سرنوشت کاری من باید به نامه‌ی مدیری که سال آخر خدمتش می باشد گره بخورد.

 آیا حق است کسی با مدرک فناوری در مدرسه باشد که حتی یک ساعت تدریس آموزشی ندارد و هم رتبه آن معاون آموزشی باشد؟

 چطور یک فرد تدریس نکرده می‌تواند راهنمای معلمان در تدریس باشد. چرا با وجود این که به اداره اعلام کردم من کار اجرایی انجام می‌دهم فقط به خاطر این نیرو به خود بیاید و بداند که در مدرسه وظیفه‌ای دارد و گاه‌‌ وبی‌گاه کمکی باشد.

چرا ابلاغ مرا از اجرایی به آموزشی نغییر نمی‌دهند؟ به کجا باید حرفم را بگویم؟ چرا کسی پی‌گیر نیست؟

 هر روز از شدت درد جابه‌جا کردن پرونده‌ها از دست‌ها و کمرم ناله دارم. این‌گونه حرف رهبری را اجرا می‌کنند که فرزند شهید برای حقش التماس‌شان کند؟!

 خواهش می‌کنم شماها حقم را بگیرید!

 منتظرم ببینم چطور پیگیری می‌کنید! فقط در حد کانال است یا افراد دلسوز بچه‌های شهدا هنوز هم هستند؟

زاهدان، ناحیه یک

اینستاگرام
برادرامیرمظلوم بمان که نه تنهاشماهمه بچه های شهدامظلومندواین مظلومیت موروثی است بقول حاج رزاق که هشت سال درجنگ بودوهمراه شهدابوداین مظلومیت میتواندکمک بزرگی درجهت شفاعت شهداازماباشد.امیرعزیزخدای شهداگواه است من هم کارمندم اولابه ناحق نامه زدندتخلفات که یک ملیون ازحقوقم کسرکنندپرسیدم چراگفتندگزارش مسئولت این بوده که ارباب رجوع نارضایتی دارنددرحالیکه هرکسیکه به اداره مامی آیدمن همراهش میشوم وتاحصول نتیجه مطلوب رهایش نمیکنم برادرامیرعزیزاتاق فکرهایی پشت صحنه درحال کارکردن است که اولین وظیفه اشان این است که افکارمن وشمارانسبت به ارزشهای نظام کمرنگ بکنندومادربحث دفاع ازانقلاب گوشه گیرشویم بایدمراقب باشیم که تفکرات این افراد رانقش برآب کنیم ووظیفه امان درمقابل خون های پدرانمان سنگین است برادرم گزینش مرکزاجازه نمیدهدتبدیل وضعیت من انجام شودمنکه نه زندان رفته ام نه سابقه گروهکی دارم نه موادمصرف میکنم وهمه بندهای تعریف شده گزینشی رادارم علاوه برآنهارزمنده بوده چهل سال است بسیجی ام جان بازم فرزندشهیدم .پاکبانان شهری هم میدانندکه وقتی تبدیل وضعیت حقیرانجام نشودیعنی اتاق فکری فرمان میدهد.بایدمراقب بودوگوش بفرمان حضرت عشق پاسداری نمودازانقلاب شایدهمین فرداصاحبش آمد
باسلام ودرود به روان پاک شهیدان وآرزوی سلامتی وعزت وسربلندی برای جانبازان واسرا . روح پدران ومادران درگذشته شهدا شاد که با تقدیم جگرگوشه شان به مراتب ایثارگریشان پررنگ است .بفرموده آقا رضا امیریان متاسفانه جریان های هستند که نفاق دارند وکارشکنی میکنند یا منفعت طلبند یا حسودند و با فرزندان شهدا ضدیت میکنند چه میشود کرد جز صبوری وکوشش بالاتر از توان وتوکل به حسن المئاب سرانجام نیکو که رضایت خدا در آن است و این دنیا محل گذر است پلی برای رفتن پس روی پل سرمایه گذاری اشتباه است وقت گذاشتن اشتباه است ساخت وساز اشتباه است . بفرموده قران کریم هذا الارض لهو ولئب روزی انسان خواهد فهمید که زندگی دنیوی اش جز بازی وسرگرمی نبوده است آنوقت حسرتی شگرف در وجودش پدیدار می شود که چرا چنین نکردم وچنان نکردم کاش اشک فلانی را به ناحق درنیاورده بودم کاش دست فلانی را گرفته بودم کاش لقمه حرام نمیخوردم کاش سله ارحام میکردم وکاش وکاش وکاش .امید که جز خاسرین دنیا نباشیم آمین .
قرار بود طبق مصوبات بنیاد شهید همه مزایایی که جانباز 70 درصد به بالا دارند شامل فرزندان شهید هم بشود منهای خودرو و چند مورد دیگر اما این مصوبه اصلا رعایت نشده و نمیشود و فرزندان شهید همچنان مظلومند. کانال میزنند به نام فرزندان شاهد؟!! اما حرفی از فرزند شهید و حقوقش نیست و اگر خدماتی باشد به عزیزان دیگر میرسد که البته حقشان است و ما راضی هستیم.
مثلا ما هم به عنوان فرزند شهید ایثارگر محسوب میشویم و فرزندان ایثارگران بطور مثال تخفیف شهریه دانشگاه دارند اما برای ما لحاظ نمیشود و هیات علمی که شامل فرزندان ما نیست!! و خیلی موارد دیگر که فقط از اسم شهید بهره میبرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi