شناسه خبر : 96985
شنبه 17 دي 1401 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت معاون عملیات و مشاور امورایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی انجام شد:

تجلیل از همسرشهید کارمند فرودگاهی در روز همسران شهید

همزمان با روز تکریم همسران و مادران شهدا، معاون عملیات فرودگاهی و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران به نمایندگی از مدیرعامل شرکت، با همسر و فرزند شهید همکار "ضیاء حاجی هاشمی" دیدار و....

فاش نیوز - دیدار معاون عملیات فرودگاهی و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، باهمسرشهید «ضیاحاجی هاشمی» همکار فرودگاهی دیدار و از وی تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ما، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین«س»، روز تکریم همسران و مادران شهدا، معاون عملیات فرودگاهی و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران به نمایندگی از مدیرعامل شرکت، با حضور در منزل همکار شهید، ضیا حاجی هاشمی در منطقه یک تهران، و در یک فضای معنوی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در ادامه سلسله دیدارهای در قالب «طرح سپاس» انجام شد، گلیج، معاون عملیات فرودگاهی، ادای احترام به خانواده معظم شهدا را به منزله ادامه دادن راه این شقایق های گلگون کفن و حرکت در صراط مستقیمی‌ که شهدا طلایه دار مسیر آن بوده اند عنوان کرد.

رضا علامه زاده، مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران نیز دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به خصوص خانواده شهدای همکار را یکی از برنامه های مهم و مستمر امور ایثارگران شرکت دانست و گفت: امروز تکریم همسران و مادران شهدا یکی از مصادیق جهاد تبیین و تجلیل از خانواده های صبوری‌ست که بهترین عزیزان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

همسر و فرزند شهید حاجی هاشمی ضمن ابراز خرسندی از حضور این هیأت به نمایندگی از مدیرعامل شرکت، به بیان خاطراتی از این شهیدا والامقام پرداختند.

در پایان نیز به رسم یاد بود، با اهداء لوح تقدیر، چفیه به عنوان نماد مقاومت رزمندگان، و هدایایی از همسر معزز شهید حاجی‌هاشمی تجلیل بهعمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi