شناسه خبر : 98544
دوشنبه 15 اسفند 1401 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به دیدار خانواده شهدا رفت

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را به عنوان مهم ترین وظیفه و تکلیف مسئولان نظام برشمرد و ...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در با خانواده شهدای استان در شهرهای ایلام و ملکشاهی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ما، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و حیدری مدیرکل کتابخانه عمومی استان و هیات همراه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور در منزل همسر شهید «علی مردان بیگ محمدی» که در بمباران دشمن بعثی در شهر ایلام به درجه رفیع شهادت رسید .یاد و خاطره این شهید گرانقدر را کرامی داشتند.

بر اساس این گزارش اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام در این مراسم اظهار داشت: منزلت بازماندگان شهدا رفیع و بالا است و با تمام توان در تکریم و بزرگداشت مقام شهدا گام برداشته و قدردان خانواده شهدا هستیم که الگوی ارزشمندی برای نظام اسلامی هستند.  

اسدی مدیر کل بنیاد شهید در این دیدار، تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران را کوچک ترین تکلیف مسئولان نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: فراموش نخواهیم کرد اگر ایثارگری شهدا و خانواده آنان نبود، امروز امنیت و اقتدار در کشور نداشتیم.
 

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیف مسئولان است

همچنین در دیدار مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام با خانواده شهید "عباس رستمی" در شهرستان ملکشاهی از صبر و استقامت و ایثار خانواده شهدا تجلیل و قدردانی شد.

در این دیدار اسدی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را به عنوان مهم ترین وظیفه و تکلیف مسئولان نظام برشمرد و تاکید کرد: فرهنگ غنی ایثار و شهادت، مجاهدت و حماسه سلحشوران دفاع مقدس جاودانی خواهد ماند، چرا که شهادت و ایثار امری با عظمت در نزد خداوند است که با هیچ عمل و عبادتی قابل مقایسه نیست.

اسدی با بیان اینکه منزلت بازماندگان شهدا رفیع و جاودانه است یادآور شد: با تمام توان در تکریم و بزرگداشت مقام شهدا گام برداشته و قدردان خانواده شهدا هستیم چرا که الگوی ارزشمندی برای نظام اسلامی هستند.

 مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام در پایان تجلیل از خانواده شهدا و راه و منش شهدا را میراثی با ارزش برای نسل های آینده و الکویی مناسب برای مدیریت نظام اسلامی عنوان کرد.

 

اینستاگرام
جانباز۷۰درصدوفرزندشهیدورزمنده ۳۱ماه و بسیجی
سلام وعرض ادب واحترام اگرامکان داردجناب آقای اسدی مدیرکل محترم بنیادشهیدایلام چنددقیقه بابنده ارتباط داشته باشنندبرای یک مشکل ۴ساله دردانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ بسیارممنون می شوم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi