شناسه خبر : 98553
دوشنبه 15 اسفند 1401 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختتامیه جشنواره عکس شهدای گمنام در شهرکرد برگزار شد

فاش نیوز - آیین اختتامیه جشنواره عکس شهدای گمنام در شهرکرد برگزار شد و هنرمندان برگزیده معرفی شدند.

 

اختتامیه جشنواره عکس شهدای گمنام در شهرکرد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، آیین اختتامیه جشنواره عکس شهدای گمنام شامگاه یکشنبه ۱۴ اسفند در شهرکرد و هنرمندان برگزیده معرفی شدند.

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: یکی از اقشاری که از ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس تا به امروز نقش آفرین بودند، عکاسان هستند که در حقیقت با ان سختی و مشقت‌های دوران جنگ با حداقل امکانات و تجهیزیات توانستند تاریخ دفاع مقدس و انقلاب را ماندگار کنند.

وی افزود: فراخوان جشنواره عکس شهدای گمنام همزمان با تشیع پیکر‌های مطهر پنج شهید گمنام دراستان چهارمحال و بختیاری از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری منتشر شد که در نهایت ۴۲۰ اثر از هنرمندان عکاس استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ذوالفقاری گفت: آیین تشیع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان چهارمحال و بختیاری و یادمان‌های شهدای گمنام در سراسر استان دو موضوع ارسال عکس در دو بخش، حرفه‌ای (دوربین عکاسی) و بخش مردمی (تلفن همراه) این جشنواره بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: پس داوری آثار رسیده به جشنواره در نهایت ۳۵ اثر به نمایشگاه راه یافت و ۳ اثر در بخش مردمی و ۳ اثر در بخش حرفه‌ای حایز رتبه شدند، همچنین ۵ اثر نیز شایسته تقدیر اعلام شد.

ذوالفقاری متذکر شد: در این آیین به یاد شهدای مفقودالاثر از مادر گرانقدر ۵ شهید جاویدالاثر تجلیل و یاد و خاطره شهیدانشان گرامی داشته شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi