شناسه خبر : 102758
دوشنبه 23 مرداد 1402 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلم‌های مختلف از دوربین‌های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست

فاش نیوز - تصویری از خادم شهید که در حرم شاهچراغ به شهادت رسید را مشاهده می‌کنید.

 

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: فیلم یک

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: فیلم دو

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: فیلم سه

 

 دستور دادستان کل کشور در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت  را صادر کرد.
 

آفتاب‌‌نیوز : در پی وقوع حادثه تروریستی عصر امروز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و شهادت یک نفر از هموطنان و زخمی و مصدوم شدن ۸ نفر دیگر از زائران و خادمان آن حرم مطهر،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور در پیامی، ضمن تسلیت به خانواده شهید این حمله تروریستی، خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

موحدی آزاد با تأکید بر تشکیل سریع و تکمیل تحقیقات و شناسایی همه ابعاد حمله تروریستی شامگاه ۲۲ مردادماه در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، گفت: بار دیگر تروریست‌های زبون، ضعف و استیصال خود را با حمله به زائران و خادمان بی دفاع حرم‌مطهر شاهچراغ (ع) به اثبات رساندند.

download

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi