شناسه خبر : 40613
شنبه 05 دي 1394 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از مروجان فرهنگ ایثار

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در 22 اسفند تقدیر و تجلیل می‌شود.

سید مجید حسینی در هشتمین جلسه شورای معاونین بنیاد خراسان رضوی که به نام شهید محمدعلی احمدی نامگذاری شده ‌بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در کمیته‌های مختلف ستاد روز بزرگداشت شهدا به ویژه کمیته محتوا تهیه موضوعات برای روز بزرگداشت شهدا، تهیه نرم افزارهای موبایلی، آماده سازی و افتتاح فاز اول مرکز اسناد و آمادگی برای رونمایی از کتاب و نرم افزارهای مختلف در این ستاد صورت می‌پذیرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: همه ساله در تاریخ 22 اسفندماه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برنامه‌های متنوعی به اجرا در می‌آید بر همین اساس بنیاد خراسان رضوی نیز به دنبال افزایش ضریب نفوذ روز شهدا در کنار دیگر روزهای مناسبتی موجود در تقویم ملی ایران اسلامی است.
حسینی بیان کرد: در سال 1393، 23 عنوان برنامه در روز بزرگداشت شهدا در استان خراسان رضوی انجام شد و امیدوار هستیم در سال جاری با هدف اثربخشی بیشتر و گرامیداشت این روز برنامه‌های متعددی برگزار کنیم که از جمله آنها مراسم تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت، یادمان 17هزار شهید استان، شبی با قرآن و عترت و اجرای مسابقات ورزشی در حال برنامه ریزی و ارائه به ستاد بزرگداشت روز شهدست.
وی افزود: هم‌زمان عطرافشانی گلزار شهدای سراسر استان، بهشت رضا و خواجه ربیع مشهد مقدس و گلزار شهدای گمنام حرم مطهر امام رضا(ع) در روز بزرگداشت شهدا از برنامه‌های دیگری است که در این روز در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از برگزاری مراسم اختتامیه سرگذشت پژوهی مرحله اول شهدا خبر داد و تاکید کرد: این فعالیت ارزشمند که با همکاری آموزش و پرورش خراسان رضوی صورت گرفت، 33 هزار سرگذشت پژوهی توسط دانش‌آموزان در مدارس سطح متوسطه انجام گرفته است.
وی افزود: این عدد پس از بررسی و داوری آثار به 1500 سرگذشت پژوهی برتر رسید که همزمان با روز شهدا از عناوین برتر این آثار تقدیر می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi