شناسه خبر : 109887
پنجشنبه 30 فروردين 1403 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمائی صمیمی جانبازان ۷۰ درصد همدان با مسئولان

فاش نیوز - 110 نفر از جانبازان 70 درصد شهرستان همدان به همراه خانواده با هدف تقویت روحیه و انگیزه ایثارگری گردهم آمده و با استاندار و جمعی از مسئولین دیدار کردند.

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

به گزارش خبرگذاری ایثار، این برنامه که به همت بنیادشهیدامورایثارگران استان 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی در تالار هتل خاتم همدان برگزار شد،استاندار همدان به اتفاق جمعی از مدیران کل ستادی در جمع جانبازان حضور یافت و ضمن دیدار چهره به چهره با جانبازان بصیر،نخاعی ،قطع عضو دیدار و گفتگو کرد.
دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان با تبریک روز ارتش و پیروزی سپاه اسلام بر رژیم غاصب صهیونیست گفت:عملیات وعده صادق عملیاتی نمادین و حامل پیامی برای استکبار جهانی و صهیونیست بود تا به حقانیت و قدرت دفاعی نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی برده و بدانند که موشک های ایران هزاران کلیومتر را طی می کنند تا بر سر هر مستکبر و ظالمی فرود آیند.
وی افزود:اگر ایران اسلامی توانسته تمام معادلات سیاسی و نظامی جهان را بهم بزند همگی به برکت خون شهدا،رهنمود های حکیمانه رهبری و ایثارگری شما جانبازان بزرگوار است.
استاندار همدان با قدردانی از ایثار و صبوری همسران و خانواده جانبازان بیان داشت:جانبازان سلامتی خود را برای اعتلای ارزشهای دینی و مانائی این سرزمین هدیه کردند تا عزت ایران اسلامی حفظ شود و اجر و پاداش همسران و خانواده این عزیزان نیز کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی ها  را برای رضای خدا تحمل می کنند.
مجید صفدریان مدیر کل بنیادشهیدامورایثارگران استان هم طی سخنانی گفت:جانبازان ،مجاهدان بی ادعائی هستند که در دفاع مقدس و پایبندی به آرمانهای نظام و دیگر اتفاقات و صحنه ها با همه وجود به میدان آمده و در این راه از جان و سلامتی خود گذشتند تا چراغ راه جامعه و در خط مقدم مبارزه با استکبار باشند.
در پایان برگزاری این گردهمائی جانبازان از اقدام غیورانه و شجاعانه سپاه در پاسخ کوبنده به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل حمایت و دقایقی با مسئولین گفتگو کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi