شناسه خبر : 45355
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور جانبازان دفاع مقدس در برنامه خندوانه

جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز به همراه خانواده‌های خود در برنامه خندوانه حضور یافتند و به بیان خاطرات از دوران جانبازی و لحظه نائل آمدن به این افتخار پرداختند.
سه نفر از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس حاضر در استودیوی برنامه، به اجرای تیراندازی با کمان با ویلچر پرداختند. یکی از این جانبازان که از 20 سالگی از ناحیه دوچشم به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود، گفت: من گاهی حس می‌کنم همان‌طور که ما مسئولان را نمی‌بینیم، آن‌ها  هم ما را نمی‌بینند و راحت از کنارمان رد می‌شوند. مسئولان باید نگرششان را به ایثارگران تغییر دهند و آن‌ها را نه به‌عنوان مصرف‌کننده بلکه به‌عنوان تولیدکنندگان فرهنگ ایثار و شهادت ببینند.
«عمو موسی» از جانبازان قطع نخاعی 70 درصد و از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که بارها برای تماشای بازی به کنار زمین رفته و جانبازان دیگری که در این برنامه حضور داشتند از رخ دادن مجروحت در جبهه‌های جنگ و آغاز جانبازی صحبت کردن، در ادامه نیز دختر یکی از جانبازان که پدرش جانباز 70 درصد قطع نخاعی بود، متنی که پر از افتخار به این پدر بود را خواند.
در پایان رامبد جوان یادآور شد: نسل جانبازهای بعد از جنگ خانواده‌هایشان هستند؛ چون آن‌ها هم به نوبه خود ایثارگری و مقاومت کردند و با وجود همه مشکلات در تمام لحظات همراه این عزیزان بودند و هستند.
بازپخش برنامه خندوانه با حضور جانبازان معزز دوران دفاع مقدس ساعت 11 و 17 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi