شناسه خبر : 45750
یکشنبه 02 خرداد 1395 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وام سه برابر چقدر؟!!!

جانباز موجی منطقی- به فرموده جناب معاون " براساس آیین نامه، وام ضروری تا مبلغ سه برابر موجودی جانباز یا ایثارگر از محل صندوق ایثار بنیاد به متقاضیان پرداخت می شود. " آقای معاون آیا میدانید که ما از میزان سپرده های خود در صندوق ایثار مطلع نیستیم؟!! و پرتال صندوق ایثار هم فاقد محتوا و هر گونه اطلاع رسانی است!

 حال این معادله را چه سان و چگونه حل کنیم که 3برابر موجودی مان چقدر است و چقدر حق دریافت وام خواهیم داشت؟! و البته در دنیا بی سابقه است ! و باید در گینس ثبت گردد و از این رهگذر میتوانید صنوق ایثار را به شهرت جهانی برسانید! و با این کار موجبات مزاح ایثار گران دردمند را فراهم آورده و از جوک های ساخته شده موجبات فرح بخشی شوید و همانطوری که میدانید خنداندن مومن ثواب دارد!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حیف زمونه نامرد شده و لوتی دست به جیب کیمیا ....

گذشت که مردا سوار اسب کهر بودن . .. نقره نشون خنجرشون بود ...

زمونه ,, زمونه دزدیده شدن مرامه ,,, نداشتن و ادعا کردن جوانمردیه ,,,

یه عده مثلا مرد ,,,
سبیل درشته کلاه شاپو ,,, چهار شونه ,,, رنگ آفتاب ندیده ,,,,, یه جوری لچک سرشون کردند که انگاری ما ضعیفه متبخشونیم .
عزتت زیاد . ... دور دور نامردیه ,,, دور دور ناروزدن و دست رو سرت کشیدنه ,,,
جانباز عزیز منطقی : ای کاش همین وام سه برابر را طبق قانون بنیاد در دولت های قبل در شصت قسط میگرفتند نه در دولت اعتدال که در سی و شش قسط وام پرداختی را می گیرند یعنی ربا خوری علنی و اگر خداوند به بعضی از مسئولین در سطوح عالی بنیاد که تصمیم گیرنده اصلی هستند آرامشی در زندگی به آنان بدهد استغفرالله عدالت خدا زیر سوال می رود
از قدیم گفته اند ژیان ماشین نمیشه باجناق فامیل نمیشه و دولت باجناقی هم بهتر از این نمیشه ما گفتیم بنیاد و کابینه باجناق میشن دردی را از گرده جانبازان بر می دارند نه اینکه به دردهای آنان اضافه کنند
سلام عزیز ، مثل اینکه توی فیش حقوقی هست ولی تلفنی از قسمت تسهیلات بنیاد هم میشه پرسید!
سلام اقای پرویز پرستویی ممنونم که گمپین راه انداختید تا حق حقوق این ملت را از امریکا بگیرید گاش یک گمپین هم برای جانبازان و ایثارگران راه می انداختید البته ادغام میکردید ما هم سپاسگزار شما میشدیم
حالا یه چیزی گفتن واسه خالی نبودن عریضه
بشنو باورنکن...
ازاین دولت خیری به مانمیرسه
توکل بر خدا
سوارخواهد آمد انشاالله
خلاف مصاحبه جناب آقای معاون پیگیر دریافت وام از صندوق ایثار از مرکز استان شدم
با اینکه اغلام کردند میزان سپرده اینجانب نزد صندوق حدود 5 ملیون است ولی فقط 8 میلیون وام بمن تعلق خواهد گرفت در حالی که این متناقض با میزان 3 برابری دریافت وام حسب مقدار سپرده اعلامی در مصاحبه است ! آیا جناب معاون این را بر میتابند ؟ یا دستور رسیدگی خواهند داد !
فقط یه حرفی میزنم واسه خالی نبودن عریضه وپرکردن جراید

نه کسی پاسخگو هستش نه کاری انجام میشه

روابط به جای ضوابط
اگردوستان محاسبه گرخوبی باشندویا ازاقوام بانکی سوال کنند.می فهمند که سرمایه گذاری درصندوق ایثار اشتباه است.تنها مزیت این صندوق ضامن نخواستن ان می باشد.ولی به طورمثال اگردربانک مهراقتصاد بگذاریدبعدازچهارماه علاوه بر برگشت پول به شما وام میدهد.اگردقت کنیدوام هرچه سریعترتسویه بشودبهتراست ومطلب بعدی ایا شما سودپول بلوکه شده خودتان را محاسبه کردید؟اگرمحاسبه کنید می بینید وامی که میگیرید باچند درصد سود پرداختی دارید.من حاضرم پول بلوکه شده شما را دریکی ازبانکها سرمایه گذاری کنم وعلاوه بر وام سود به شما بدهد.
با سلام واحترام
مدیون همه ی شما در قیامت هستم اگر این عبارت را دروغ بنویسم:
در بنیاد ایلام برخی افراد که برای دریافت وام به بانک ها معرفی می شوند بصورت سفارش شده می باشند.این را بدرستی خبر دارم ومی نویسم.
مثال:
جانبازی با 5درصد جانبازی به بانک معرفی شده تا وام 70ملیونی درافت کند ولی در عوض مادر شهیدی (شهیدی والامقام ورزمنده ای که در عملیات شهید شده) سالهاست درنوبت وام می باشد. این مادر شهید اولین وامی که از بنیاد گرفته حدود سال1375 بوده ومبلغ یک میلیون دویست هزار تومان بوده که سال 1384 برای دریافت وام بعدی مانده آنرا تسویه نموده است. واز آن تاریخ تاکنون در نوبت وام است.
خانه ای که این مادر شهید درآن است ساخت سال1375 وبدون شناژ بوده وبیشتربه غاری شبیه است تا خانه چون با 20 سال ساخت با مصالح نامرغوب وبدون نظارت مهندسی آن زمان اکنون به شدت نیازمند تعمیر وبه عبارتی تخریب وساخت مجدداست.
حالا حساب کنید تفاوت آن جانباز معزز 5% !!!!را واین مادر شهید که تنها هم در این منزل خراب سکونت دارد.؟؟!!
شما بفرمائید کدامیک ازاین دو حق تقدم در دریافت وام دارند؟؟!!
مادر شهیدی که بیش از 30 سال از شهادت فرزند وسرپرستش می گذرد وشوهرش هم سالهاست به رحمت خدا رفته یا عزیز جانبازی که چند سال پیش با ...5%درصد مجروحیت کسب نموده است؟؟؟!!
این شما واین هم پرونده های درنوبت وام وآنهایی که به بانک معرفی شده اند. با یک بررسی ساده والبته بدون دخالت بنیاد ایلام به راحتی به برخی خلاف کاری های بخش وام بنیاد خواهید رسید. اگر کسی برای بررسی باشد...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi