شناسه خبر : 50199
دوشنبه 10 آبان 1395 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک قانون را 30ساله نتوانستند به سرانجام برسانند!

جانباز شیمیایی- امروز نشسته بودم خونه و اخبارساعت13ازشبکه خبرگوش میدادم. خبرنگارپارلمانی گزارش ازمجلس میداد،نوبت رسیدبه ایثارگران!

فکرکنم خبرنگارخودش هم خجالت میکشید. با کمال تاسف خبرنگارگفت باچندساعت کشمکش، مجلس نتونست برای توسعه خدمات رسانی به ایثارگران برنامه ششم کاری بکند!چون نه بنیاد و نه دولت هیچ برنامه ای به مجلس ارائه نداده بودن.

برنامه پنچم هم درسوم دی آزمایشی بودتمام میشود. بعدازآن ایثارگران هیچ قانونی ندارند. یعنی خداحافظ ایثارگر. یعنی سلام برمستکبر.

دراول انقلاب وجنگ چه فکرمیکردیم و چه شد؟

یادم هست خیلی بچه بودم یکی از روستاهای دور افتاده ای زندگی میکردیم که الان19شهیدهم دارد.خونه های اونموقع روزنه ای به پشت بام داشتند، مادرم همیشه میگفت اگرشلوغ کنیدیا این کار را نکنید از این روزنه «لولو» میاد میخوره شمارو.!  همیشه اروزم بودبزرگ بشم برم پشت بام و اون لولو یا غول را بکشم! یواش یواش بزرگ شدم دیدم اینها همش برای ترساندن مابوده تا شلوغ نکنیم، با ابنکه فهمیدم همش دروغ است اماهمیشه میگفتم کاش راستکی بود تابا ان غول جنگ میکردم! همین که جنگ شروع شدچندین باررفتم گفتندتوبچه ای و نمیشه. شناسنامه ام3سال ازسن قانونیم بزرگتربود. اما قدو قوارم خیلی کوچک بود. بلاخره درسال64سعادت حضوردرجنگ رایافتم. سرتان را درد نیارم اما لولوی آن زمان الان هم هست. آن هم آمریکاست.

این آمریکا را اینقدربزرگ کردیم که من هم فکرمیکردم بزرگه! امادر مناظره دو نامزدفهمیدم اینهاهمان گاوچرانی بیش نیستند.ما هستیم که اینهارا بزرگ کردیم. اما مسئولین محترم کشوری خود را بااین غول سرگرم کردن، از غولهای داخلی که هر روز و هرساعت این ملت را می بلعندغافل شدن. هیچ دیواری کوتاهتراز دیوار ایثارگران نیست. چون فکرمیکننداین عزیزان سربارهستن. متاسفانه مسئولان ماپشت سفره های رنگین خودشان قایم شدن نمیدانندیک جانبازی که روی ویلچراست یاجانبازی که با هوای مصنوعی نفس میکشد غیراز شرمندگی اززن و بچه چیزی ندارن.

 یک لعظه فکرکنیم ببینیم برای چه انقلاب کردیم باچه شعاری انقلاب کردیم باشعارمرگ بر مستکبر. اما این شعار تبدیل شد به مرگ برمستعضف! میخوام ازمجلسیهای محترم بپرسم آیاسامان دادن یک قانون سخته یاجنگ کردن باتمام دنیا بادست خالی؟

آن قهرمانان جنگ را رشادت وسرفرازی به پایان رساندن. امایک قانون را30ساله نتونستن بسرانجام برسانند.

 ازبرکت همین جنگ یکی بیست تاخونه داره یکی هم مستاجره وچشمش به دست صاحب خونه هست، ببینه امسال بیرونش میکنه یانه؟

بخدا اینهارا نه جایی خوندم نه شنیدم! با چشمام دارم می بینم چون در پایین پایین شهرمقدس قم زندگی میکنم. ای آقایی که پولدارشدی ازبیت المال، بعد میگی من زرنگم. اما این را بدان ان ویلچرنشین روزگاری صدتایی تورا به جیبش میگذاشت وازخدامیترسید.
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
غم مخور دلاور دنیا محل گذره
سلام به تو جگرگوشه همسنگرم این ایثارگران مثله علی( ع) مظلم هستند درددل داریم باید چاه پیدا کنیم ودل را خالی کنیم این آقایان نمیدانند این سرمایها به کار نمییاد شیطان آنهارا سوار شده و طناب به گردن انها انداخته
سلام . ما ايثارگران خصوصا جانبازان از عضو هاي اصلي اين نظام و انقلاب بوده و هستيم اما علتش معلوم نيست چرا سال به سال از مهر و محبت اين دولتمردان و مسئولين بما کم و کمتر شده بطوريکه ميخواهند مارا حذف کنند ... ايا هيچ بدن و پيکري خودش با دست خودش يکي از از اندام و جوارح اصليش را مي کند و دور مي اندازد ؟
جواب معلومه که نه اين امر محال و غير ممکنه ... اما ما متاسفانه داريم مي بينيم که کمسيون پزشکي چه بلايي بسر جانبازان مي اورد و الي اخر ...انشالله که من نوعي اشتباه کرده باشم ....
سلام ایثارگران به کاندیدایی که هیچ برنامه ای برای رفاه انان ندارد رای ندهند این موضوع مهمی است وتشکلهای ایثارگری موظفند این روشنگری را یاداور شوند
برادر عزیز 4سال پیش قانونی بتصویب رسید درمورد اینکه رزمندگانی که مدارک بالینی ندارند ومجروح شدن جانبازی میدهیم الان با مدارک محرزبیمارستان ارتش مرادرایثارگران نزاجا به سخره گرفته به ریش سفیده میخندن ...ومعلومه چرا....
سلام برادران حق گرفتنی است نه دادنی ماهزاران دام راشکستیم اینها که هیچ اگرولی رخصت دهدبیت المقدس به پامی کنیم
سلام ؛ دلاور ،سلام هم درد ، سلام ....
دل ما از این اوضاع خونین ،اما شما خونین ترش کردی !
من هم مثل شما حرف هایی برای گفتن دارم ، اما چه کنم که نمی توانم با نا اهلان و نا محرمان درد دل کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا باید این نوع مسئولان بی دین و لامذهب را دار زد
اللهم عجل به قیام المهدی ع بقیه الله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi