شناسه خبر : 56420
سه شنبه 09 آبان 1396 , 14:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اظهارات معاون امور بانوان کمیته فرهنگی اربعین درباره حضور ایثارگران

معاون امور بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین، حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در پیاده روی اربعین را نشاندهنده وامدار و قدر شناس بودن آنها نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت دانست و بر حضور گسترده آنان تاکید کرد.

فاش نیوز -  معاون امور بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین، حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در پیاده روی اربعین را نشاندهنده وامدار و قدر شناس بودن آنها نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت دانست و بر حضور گسترده آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، دکتر لاله افتخاری معاون فرهنگی ستاد اربعین در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات با اشاره به نقش معنوی خانواده شهدا، جانبازان و همسران آنها در پیاده روی اربعین تصریح کرد: حضور خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در راهپیمایی اربعین این را نشان می دهد که آنها خود را وامدار و قدر شناس حضرت زینب(س) و اهل بیت و اربعین می دانند.

وی گفت: آنها با این حرکت خود می گویند که یک روزی ما پیام اربعین را گرفتیم و به جبهه رفتیم و عزیزترین افراد و جان و مال  و یا بخشی از سلامتی خود را دادیم  و الان هم که بعد از آن سال ها بازگشته ایم همچنان بر سر عهد و پیمان خود هستیم.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی افزود: خانواده بزرگ ایثار با حضور معنوی خود در اربعین می خواهند این را بگویند که قدر شناس اهل بیت علیهم السلام هستند و پشیمان هم نیستند بلکه آمده اند  تا مثل جانبازان و رزمندگان احد (که بعد از آن همه جانبازی ها  دوباره  به دعوت پیامبر(ص) به دعوت پیامبر لبیک گفتند) به مصداق آیه الَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِلَّهِ وَالرَّسُولِ مِن بَعْدِ مَا أَصَابَهُمُ الْقَرْحُ ۚ لِلَّذِینَ أَحْسَنُوا مِنْهُمْ وَاتَّقَوْا أَجْرٌ عَظِیمٌ لبیک باعلام کنند که ما آمده ایم و با اینکه جانبازیم باز هم سربازیم.

معاون امور بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در خصوص توصیه های خود به خانم های شرکت کننده در پیاده روی  اربعین اظهار داشت: خانم هایی که برای پیاده روی اربعین تشریف می آورند باید برخی از مسائل را درنظر بگیرند تا ان شاالله با دست پر به عتبات مشرف و با دست پرتری برگردند.

 وی با تاکید بر اینکه اخلاص کلید تقرب به اهل بیت در راهپیمایی عظیم اربعین است متذکر شد: اما اینکه بانوان در این راهپیمایی باید چکار بکنند مهم ترین موضوع داشتن اخلاص و توجه به اولویت های زندگی است اگر چه شاید برخی هم به دلیل رسالتی که در خانواده  بر دوش دارند و کسی نمی تواند آن را ایفا کند، نتوانند به مراسم بیایند اما بانوان حاضر باید خود را از نظر پوشش ظاهری با مراسم اربعین تطبیق کنند.

افتخاری ادامه داد: بانوان ما باید به هشدارهای امنیتی نیز توجه داشته باشند و به منزل یا موکب های مشکوک اعتماد نکنند  و به این موضوع توجه کنند که پیش از غروب آفتاب به موکب های ایرانی و مورد اعتماد برسند و در آنها مستقر شوند.

همچنین حدالامکان حرکت آنها، حرکت گروهی و از فرصت اربعین برای خود سازی، پالایش  و تهذیب نفس استفاده کنند چرا که در این راه حضرت زینب ناظر بر اعمال آنها است و زمانی هم که به کشورشان باز می گردند باید عطر و بوی اربعین را داشته باشند تا بتوانند ادعا کنند که زیارت شان مورد قبول واقع شده است.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
معاون اموربانوان کمیته فرهنگی اربعین؟؟؟؟!!!!!
بانوان حاضر باید خود را از نظر پوشش ظاهری با مراسم اربعین تطبیق کنند!!!!!!؟؟؟؟
این هم شد خبر ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi