شناسه خبر : 100865
دوشنبه 22 خرداد 1402 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از کتاب «قلعه‌ قیام» با موضوع شهدای انقلاب اسلامی

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تحول در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را نیازمند دانش و نگرش تخصصی دانست و گفت: به‌منظور معرفی شهدا و ایثارگران دوران مبارزات انقلاب اسلامی مردم شهرستان‌های استان تهران در سال 1342 تا انقلاب سال1357، کتاب «قلعه‌ قیام» به‌زودی رونمایی می‌شود.
 
رونمایی از کتاب «قلعه‌ قیام» با موضوع شهدای انقلاب اسلامی/تحول فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت نیازمند نگاه تخصصی است
به گزارش «ایثار شهرستان‌ها»، عباسعلی رضایی شامگاه شنبه 20 خردادماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقاشی با موضوع شهدای شهرستان‌های استان تهران که در مجموعه فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز کار فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت نیازمند خلاقیت و استفاده از تکنولوژی‌های روز است، تحول در فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت نیازمند نگاه تخصصی و دغدغه‌مند است.
وی تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از واجبات خدمت در نهاد مقدس بنیاد برشمرد و ادامه داد: نیاز امروز این قشر معزز به کارهای فکری و محتوایی بسیار ملموس است و تجربه نشان داده هر جا ما کار فرهنگی تخصصی ارائه دادیم میزان مقبولیت و جذابیت آن بیشتر است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری، تاریخ شفاهی والدین شهدا و ایثارگران و ساخت آثار فاخر سینمایی را سیاست کلان فرهنگی در بنیاد دانست و تأکید کرد: اولویت برنامه‌های فرهنگی در بنیاد، بیان تاریخ شفاهی و ثبت آموزه‌های والدین معظم شهدا و جانبازان و آزادگان، تعامل و هم‌افزایی با موسسات فرهنگی و انقلابی، فعال کردن تشکلات ایثارگری، توجه به برنامه‌های تحولی جوانان متعهد و پرورش دانش آموخته‌های علم و دانش در مدارس شاهد است.
وی در پایان با تأکید بر اهمیت ارائه صنعت فرهنگی در حوزه نشر آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس تصریح کرد: به‌منظور معرفی شهدا و ایثارگران دوران مبارزات انقلاب اسلامی مردم شهرستان‌های استان تهران در سال 1342 تا انقلاب سال 1357 کتاب «قلعه‌ قیام» به‌زودی رونمایی می‌شود.
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه آثار سیاه قلم جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع شهدا و ایثارگران به نمایش درآمده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi