شناسه خبر : 103528
چهارشنبه 22 شهريور 1402 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با پدر موشکی ایران خودمانی باشید!

فاش نیوز - یکی از همکاران شهید طهرانی‌مقدم تعریف می‌کند: «وقتی می‌دیدم بچه‌ها همان شوخی‌هایی را که بین خودشان می‌کنند با حاج حسن‌آقا هم می‌کنند، ناراحت می‌شدم. اما وقتی خواستم به آن‌ها تذکر دهم، حاج حسن اجازه نداد.»

نوربالا| با پدر موشکی ایران خودمانی باشید!

 به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، رئیس بودن سخت است و رئیس خاکی بودن سخت‌تر.

روایتی که می‌خوانید خاطره‌ای از یکی از همکاران شهید حسن طهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران است که در کتاب «با دست‌های خالی» به قلم مهدی بختیاری آمده:

«وقتی می‌دیدم که بعضی از بچه‌ها همان شوخی‌هایی را که بین خودشان می‌کنند، با حاج حسن‌آقا هم می‌کنند، از ناراحتی خودخوری می‌کردم. حتی یکی از بچه‌ها حاج حسن‌آقا را به اسم کوچک  صدا می‌زد و ایشان هم با وجود فاصله سنی، اصلاً ناراحت نمی‌شد.  یک روز که همراه بچه‌ها رفته بودیم کوهنوردی، کاسه صبرم لبریز شد و به ایشان گفتم: «حاج‌ آقا! یعنی چی که با شما اینطوری صحبت می‌کنند؟ با اجازتون یه تذکر به اونی که شمارو اینطوری صدا می‌کنه، بدم.»

گفت: «نه! می‌دونی چرا؟ این بچه‌ها الآن توی سنی هستند که با اینترنت سروکار دارند. کوچه و خیابون و محله هم که پر از گناهه. همین که ما می‌تونیم یک ساعتم که شده اینا رو از محیط گناه دور کنیم، کار خودمونو کردیم. بذار کوهنوردی کنار ما براشون جذاب باشه و بهشون خوش بگذره تا به هدفمون از کوهنوردی رسیده باشیم.» 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi