شناسه خبر : 105914
شنبه 04 آذر 1402 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور اقشار مختلف بسیج

رزمایش ۵۰ هزار نفری «الی بیت‌المقدس» در تهران برگزار شد

فاش نیوز - رزمایش ۵۰ هزار نفری «الی بیت‌المقدس» با حضور اقشار مختلف بسیج در حمایت از مردم مظلوم غزه در تهران برگزار شد.
رزمایش اقتدار بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد. در تهران، رزمایش 50 هزار نفری حماسی «الی بیت‌المقدس» در خیابان انقلاب اسلامی برپا شد و بسیجیان به‌سوی دانشگاه تهران میعادگاه نماز جمعه پایتخت رژه رفتند.
بر اساس این گزارش، جمعی از بسیجیان با لباس‌های شبیه رزمندگان حماس حضور یافته و جمعی دیگر نیز با لباس‌های استتار ویژه در این رزمایش سراسری حاضر شدند.
به گزارش تسنیم، بسیجیان و مردم پایتخت با در دست داشتن کفن‌های نمادین، مظلومیت شهدای غزه به خصوص کودکان و زنان شهید فلسطینی را به جهانیان یادآوری کردند.
بسیجیان از شهرها و روستاها در اجتماعاتی آمادگی خود را برای حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین اعلام کردند.
به گزارش فارس، مردم و بسیجیان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پیام صهیونیسم‌ستیزی و استکبارستیزی را از قلب تهران به آمریکا و رژیم صهیونیستی مخابره کردند.
یکی از ابتکارات رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی، استفاده از پاراگلایدر برای نفوذ به عمق سرزمین‌های اشغالی و مقابله با اشغالگران قدس بود که در تهران نیز بسیجیان این ابتکار فلسطینی را به نمایش گذاشتند.
برگزاری میزهای خدمت و اعزام گروه جهادی به محلات و مناطق محروم از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi