شناسه خبر : 106298
دوشنبه 13 آذر 1402 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست خبری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار شد

فاش نیوز - نشست خبری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت امروز با حضور استاندار تهران و فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در استانداری تهران برگزار شد.

تهران شهر شهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نشست خبری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت صبح امروز (دوشنبه) با حضور «علیرضا فخاری» استاندار تهران، رئیس ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و دبیرکل ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و جمعی از دست‌اندرکاران این کنگره، در استانداری تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این کنگره از امروز کار خود را آغاز می‌کند که مرحله اول آشنایی همه شهروندان با فرهنگ ایثار و شهادت شهدای پایتخت است.

گام دوم از ۲۰ تا ۳۰ دی آغاز خواهد شد؛ این گام با همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها در جهت فضا‌سازی محتوایی در سطح تهران صورت خواهد گرفت که تمام معابر و اماکن عمومی تهران را شامل خواهد شد. 

رونمایی از سمفونی کنگره ۲۴ هزار شهید و تهیه و توزیع بسته‌های جهیزیه و کمک‌های مؤمنانه در تهران نیز از سایر برنامه‌هایی است که برای این کنگره تدارک دیده شده است. 

گفتنی است، در پایان این نشست از تمبر یادبود کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت نیز رونمایی شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi