شناسه خبر : 107724
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حدود ۳۰ درصد شهدای کشور سرباز هستند

فاش نیوز - سردار باقری گفت: حدود ۳۰ درصد شهدای ما سرباز هستند، گفت: سربازان در دوران انقلاب اسلامی علی‌اکبر وار زیسته و با تاسی از این شهید بزرگوار مقابل ظلم ایستاده و از آرمان‌های اسلام و انقلاب محافظت کردند.

کد خبر: ۶۴۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ - 21January 2024
 

حدود ۳۰ درصد شهدای ما سرباز هستند

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، سردار «نعمت‌اله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز (یک شنبه) در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در جمع سربازان سپاه لرستان، اظهار داشت: حضرت علی اکبر (ع) شبیه‌ترین انسان‌ها به پیامبر اکرم (ص) چه از نظر ظاهری و چه اخلاقی و رفتاری بودند. ایشان در جمع گشاده‌رو و در خلوت اهل تفکر بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان سربازی را فرصت خوبی برای معرفت‌افزایی دانست و افزود: می‌توان از این دوره برای تفکر و تعقل و معرفت‌افزایی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد شهدای ما سرباز هستند، گفت: سربازان در دوران انقلاب اسلامی علی‌اکبر وار زیسته و با تاسی از این شهید بزرگوار مقابل ظلم ایستاده و از آرمان‌های اسلام و انقلاب محافظت کردند.

سردار باقری ادامه داد: امروز در حوزه پهپادی و موشکی، در حوزه دریایی و نظامی همگی از قشر جوان هستند و باید قبول کنیم که آینده نظام و انقلاب به دست جوان‌ها است، کمااینکه بیشترین فشار دشمن نیز بر روی همین قشر است.

وی تصریح کرد: امروز همه دشمنان انقلاب اسلامی در کنار هم ایستاده‌اند تا نامی از جمهوری اسلامی در دنیا نباشد، همچنان‌که در بحران سال گذشته شاهد حملات همه‌جانبه جبهه استکبار برای تجزیه ایران اسلامی بودیم.

فرمانده سپاه لرستان با تاکید بر اینکه امروز نیاز به خودسازی و آمادگی داریم تا همانند سربازان دفاع مقدس و جوانان دوران‌های گذشته ایران قوی را بسازیم، گفت: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی اتفاق خوبی است که در نیرو‌های مسلح رخ داده و زمینه اشتغال خیلی از سرباز‌ها را فراهم می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi