شناسه خبر : 109665
سه شنبه 21 فروردين 1403 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

فاش نیوز - مراسم بزرگداشت شهیدان علی صیاد شیرازی، سید مرتضی آوینی، شهدای حادثه تروریستی حمله به کنسولگری ایران در دمشق، راسک، چابهار، کورین و آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان، در زاهدان برگزار شد.  
 
آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

ایثار، مراسمی برای بزرگداشت شهیدان علی صیاد شیرازی و سید مرتضی آوینی، شهدای حادثه تروریستی حمله هوایی به سفارت ایران در دمشق، راسک، چابهار و کورین با حضور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیران، مسئولان و خانواده های معظم شهداو ایثارگران درسالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی زاهدان برگزار شد. 
 استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا الگوهای واقعی و اثرگذار ما هستند افزود: امروزجوانان باید از شهیدان الگو بگیرند. 
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان خانواده های شهدا را مایه خیر و برکت نظام و هم چنین امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در دمشق، چابهار، راسک و کورین، در ادامه هدف از برگزاری این یادواره ها را آشنایی مردم با رشادت های شهدا و معرفی این الگوها به نسل جدید بیان کرد.
مجتبی میرحسینی، شهید صیاد شیرازی را نخبه نظامی دانست و گفت: هنر شهید آوینی به این دلیل حائز اهمیت است که ارتباط مستقیم با مخاطب داشت و شهدا انسانهایی هستندکه در بالاترین قله‌های روحی، روانی، ایدیولوژیک و عرفان بودند.

 محمد زاهد شیخی جانباز و رزمنده دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از دانش، تقوا، رشادت‌ مردیها و معنویت، شهدا را الگوهای واقعی برای نسل امروز بیان کرد.  
در پایان از خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در اداره راه ترابری و شهرسازی تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi