شناسه خبر : 31071
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 15:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به کار گیری توانمندی‌ نخبگان ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه جامعه ایثارگر استان از 110 نخبه برخوردار است، گفت: بنیاد اجرای برنامه‌های مختلفی را در ارتقای تحصیلی جامعه هدف دارد، که این موضوع موجب افزایش آمار نخبگان ایثارگر در آینده می‌شود.

به گزارش ایسنا، غلامرضا حقایق‌پور در نشست استاندار قزوین با جانبازن 70 درصد، نخبگان و کار‌آفرینان شاهد و ایثارگر اقدامات موثر بنیاد شهید و امور ایثارگران در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نخبگان ایثارگر را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه بنیاد با توجه به تخصص‌های نخبگان ایثارگر کارگروه‌های مختلفی را تشکیل داده است، افزود: بهره‌گیری از توانایی‌ها و استعدادهای آنان در ارتقای کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف، رفع مشکلات جامعه، توسعه استان و تقویت بنیه علمی نخبگان از اهداف تشکیل این کارگروه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه باید شرایطی فراهم کرد تا حضور نخبگان در عرصه‌های مختلف جامعه پررنگ شود، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید از ظرفیت‌های نخبگان ایثارگر در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کند تا بتواند مشکلات موجود در جامعه را برطرف کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: بهره‌گیری از توانمندی‌های نخبگان ایثارگر با هدف رفع مشکلات جامعه هدف در دستور کار بنیاد قرار دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi