شناسه خبر : 37824
شنبه 04 مهر 1394 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسهیلات مسکن برای جانبازان زیر 20 درصد

عمران علی محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح جدید خدمات رسانی به ایثارگران در کمیسیون اجتماعی پیگیری و تصویب شد و جانبازان سرافراز زیر 20 درصد از وام مسکن ویژه جانبازان و خدمات جامع ایثارگری بهره مند می شوند. 
وی با اشاره به اینکه این طرح جامع هدیه کوچکی به ایثارگران است، افزود: با پیگیری های ویژه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی این طرح به تصویب نهایی رسیده و پدران، مادران، خواهران و برادران شهدا از خدمات ویژه طرح خدمات رسانی برخوردار می شوند. 
نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امتیازات ایثارگری در گذشته فقط شامل فرزندان شهدا بود اما با اجرای این طرح همه اعضای خانواده می توانند از امتیازات ایثارگری استفاده کنند. 
علی محمدی یادآور شد: این خدمات درجه بندی شده و بر اساس این مدل جدید به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مزایای ایثارگری پرداخت خواهد شد. 
علی محمدی اضافه کرد: در این طرح کف جانبازی برای ایثارگران و جانبازان اعصاب و روان 20 درصد تعیین شده است. 
وی گفت: همه ایثارگران از جمله رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان در این طرح به صورت ویژه از مزایای ایثارگری بهره مند می شوند. 
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح در حال حاضر ابلاغ و مراحل اجرایی آن نیز آغاز شده و امیدوارم دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله بانک ها در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورند. 
علی محمدی با بیان اینکه ایثارگران و خانواده های شهدا برگردن این نظام حق بزرگی دارند، افزود: ایثارگران صاحبان اصلی انقلابند و مسوولان نظام باید در راستای خدمات رسانی به این قشر عظیم تمام تلاش خود را انجام دهند. 
3032/9002

 

 

انتهای پیام /* 

اینستاگرام
جناب آقای علی محمدی نماینده محترم ایلام .وام برای جانبازان زیر 25 درصد در بودجه سال جاری دیده شده .کف جانبازی برای اعصاب و روان 25 درصد بود چه شد که 5 درصد را لحاظ نکردید .از سوی اعلام می کنن و می کنید که بودجه نداریم اما در این طرح خواهر و برادر شهداء را هم آورده اید .لطف میکردید عمو دایی . خاله و عمه نوه و نتیجه را هم لحاظ میکردید تا همه یکسان و هم عدالت را رعایت می نمودید .و از این طرح معلوم است اجرای شدنش صفر درصد است .من از محضر پدران و مادران شهداء پوزش میخواهم چون طرح موضوع با ابعاد همه کیر دال بر عدم اجرای آن است .متااسفانه هر حا که کم میاورند سریع طرح و لایحه میدهند که یعنی به فکر شما هستیم
یس چطورست حتی برای پدر ومادر جانباز ارزشی قایل نمبشوند حتی ازنعمت بیمه هم محروم شدند تبعیض تا کجاها
در این طرح کف جانبازی برای ایثارگران و جانبازان اعصاب و روان 20 درصد تعیین شده است. "این گفته یعنی چه.اگرآمده همه ایثارگران بازجانبازان اعصاب وروان که بایدکفش 1درصدباشه که.
سلام دیگر پدر و مادر شهيد باقی نمانده که به این دروغها خوشحال شوند.
کف درصد هم کف صابون بود رفت توی.....؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام .متاسفانه حاج آقای علی محمدی مشخص نکردن که چگونه اجرا میشود آیا این قانون در صحن علنی مطرح و رای گرفته یا اینکه مثل سال 91 کمسیون اجتماعی مجلس کف درصد را 25 مصوب نمودند از آن سال در انتظار طزح در صحن بود که دوباره به کمسیون مشترک محول شد حالا معلوم نیست که این نتیجه بررسی کمسیون مشترک هست یا اینکه دو روز دیگر آنها هم یک مصوبه مطرح میکنند تا اینکه مانند ماده 190 و 175 قانونی استخدامی سپاه در تناقض فی مابین بنیاد و سپاه سال هاست که خاک میخورد .تاسف تاسف تاسف از دست این قانون گذاران که نمی توانند بعد از 35 سال همه سردرگم هستند ..اما توجه کنید بیش 90 درصد حضرات وکیل بالای 70 درصد هستند هرچی قانون هم که وضع نمودند به نوقع آقایان اجرا شده .. آیا این سرطان مرموز به سر انجام خواهد رسید یا .. فاش عزیز سپاسگزارم
سلام برادر عزیز کجا کف درصد جانبازی 20 درصد شده است خواهشا پیگیری کنید چرا دربنیاد شهیدوامور ایثار گران تسهیلات فرهنگی به فرزندان جانبازان زیر 25 درصد ارائه نمی دهند عاجزانه تقاضاداریم کف در صد جانبازیکه 20 درصد شده پیگیری وبه نتیجه برسانید جانبازان حقیقتا از جنس خودتان هستند از شما انتظار دارنددرلایحه بوجه 95 وبرنامه ششم به امید موفقیت
دوستان عزیزخودرزمندگان که شهدای زنده جنگ 8ساله هستند28سال استکه به فراموشی سپردن و28سال استکه حق قانونی مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاراپامال کردنداماحال بایک لایحه میخواهنده به قول دوستم زاهدی به خاله وعمه وپسرخاله و.....وام بدهند!!!؟؟این طرح یک دروغی بیش نیست اگرراست است چرامارزمندگان دردمندکه28سال استکه داریم زجرمیکشیم وکارگری میکنیم سر3ماه میبریم به دکترهای اعصاب وروان میدهیم چرایک دفترچه بیمه چندبرگی رابه مارزمندگان ازیادرفته ندادندونمیدهند؟؟؟؟؟چراچراچرا...چرادارندهرازگاهی بایک لایحه مارزمندگان وخانواده محترم شهداوجانبازان دارندگمراه میکنند؟چراحقوق مارزمندگان راکه حق قانونی مااست رانمیدهند/چرابه مارزمندگان هرازگاهی کمک معیشت میدهندکه همان هم ثابت نیست هرماه باتغیرونوسان داده میشه چرا؟چرابرج12اسفندازهمان چندرقازکمک معیشت رزمندگان150هزارتومان کسرکردند؟این عیدی بودبه مارزمندگان دادند؟چرامدیران حقوق های ملیونی میگیرندازحقوق آنهاکسرنمیشود؟پس دوستان این رابدانیددرکشورماخیلی وقت استکه یک بوم ودوهواشده بقیه اش راهم رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاومردم نجیب ایران میدانند.این راهم خواهیم دیدچون مارزمندگان به چشم انتظاری عادت کردیم اینقدرچشم انتظارمی ایستیم تارسوایی مسولینی که حق وحقوق مارزمندگان راپامال کرده راباچشمان خودمان ببینیم آنروزروزعیدرزمندگان خواهدبودایشاالله%%%%%%%%%%%%.........یاعلی مدد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi