شناسه خبر : 61615
چهارشنبه 18 مهر 1397 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در نتیجه کنکور دخترم اجحاف کردند!

سید علی- احتراماً به استحضار می رساند اینجانب سیدعلی تقی آبادی جانباز 70% شهرستان نیشابور از مسئولین گرانقدر فاش نیوز استدعا دارم پیگیر حق ازدست رفته و پایمال شده دخترم که این ناحقی را از جانب روُسا و مدیران سازمان سنجش میدانم. چراعرض کردم روُسا و مدیران؟ چون که مسئولی در آن سازمان دیده نمی شود مسئول یعنی کسی که در قبال پست و منصبی که بهش داده شده است مسئولیت پذیر بوده باشد حال آن که همه از مسئولیت فراری شده و روی به ریاست آورده اند و خب حُب ریاست می طلبد که اثر کند و دور وبری ها تملق و چاپلوسی کنند. بگذریم.

 عرض شود دختر بنده سال جاری یعنی (97) در رشته علوم انسانی در کنکور سراسری شرکت نموده و با سهمیه حائز رتبه (121) و تراز علمی بیش از (8500) گردیده است و انتخاب اولیه اش دبیری زبان ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد بوده که متاًسفانه پذیرفته نشده. حال آنکه دخترم در نیشابور دارای اولین رتبه (3) رقمی شده است. ازطرفی با رتبه (600) و تراز علمی کمتر از دختر بنده در همان دانشگاه پذیرفته شده است.

حال باتوجه به مختصر توضیحاتی که عرضه داشته از شما مسئولین محترم فاش نیوز استدعا دارم که از طُرق قانونی حق ازدست رفته دخترم را باز ستانید، باشد که به لطف خدای مهربان و تلاش شما عزیزان دخترم به حق خودش برسد، با تقدیم احترامات خاص.

سیدعلی تقی آبادی جانباز70%

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام
من قبلا توی همین سایت در مورد این اجحاف گفتم و گفتم که این اجحاف را دارند گسترش می دهند اما کسی توجه نکرد.
خراسان رضوی 49 نفر دفترچه را نگاه کردم در رشته دبیری ادبیات ظرفیت پذیرش دارد که این 49 نفر را در کدرشته های با ظرفیت 1 و 2 و 3 پخش کرده است.
که تعداد کدرشته های یکی خیلی زیاده و سه مثلا خیلی کم هست.
امسال دو تا اتفاق خوب افتاده بود : 1- ظرفیت پذیرش در دانگاه فرهنگیان خیلی بیشتر شده بود نسبت به پارسال و اتفاقی که به دنبال اون افتاده بود این بود که تعداد کدرشته های بیتر از یک بیشتر شده بود ( اگر پارسال را نگاه کنید 80 درصد کدرشته ها یکی هست ظرفیتشون ) 2- گفته بودند که مثلا شمایی که نیشابور هستید می تونید از کدرشته مخصوص مثلا مشهدی ها هم استفاده کنید ولی الویت با اونها هست که این هم پارسال نبود و ما فقط باید از کدرشته ی مخصوص نیشابوری ها استفاده می کردید.
ما یک قانون داریم که اگر ظرفیت یک کدرشته محل یک بود هیچ ظرفیتی به ایثارگران داده نمی شود. ( حتی اگر نمرتون از کسی که سهمیه نداشته بود بیشتر هم باشد باز هم پذیرشتون نمی کنند در کدرشته های یک ظرفیتی )
یک قانون دیگه داریم که به واسطه ی اون در کدرشته هایی که ظرفیت 2 هست گرد می شود و یک دونه می دهند ( البته چقدر به این قانون ها عمل می کنند عامت سواله )
یک قانون دیگه داریم که اصلا بهش توجه نمی شود اونم اینه که : در ازمون هایی که برای پذیرش دانشجو در یک یا چند کدرشته یک گرایش برگزار می شود و امکان اعمال سهمیه در تک تک کدرشته های همان گرایش وجود ندارد مجموع ظرفیت کدرشته ها برای تعیین سهمیه در نظر گرفته می شود. ( که این قانون را توی ازمون های استخدامی به کار می برند و به سبب اون برای ایثارگران کدرشته ی جدا تعریف می کنند اما توی ازمون های سراسری تا حالا اجرا نکردند )
با توجه به اون چیزی که توی دفترچه انتخاب رشته اومده قانون گرد کردن به سمت بالا رو در ازمون های سراسری انجام می دهند که به موجب اون در کدرشته ای که دو تا ظرفیت دارد یکی به ایثارگران باید بدهند ( ولی بازم میگم عمل به این قانون هم اید اتفاق نیافتد )
من نگاه کردم دفترچه انسانی 97 رو توی اون کدرته هایی که ظرفیتشون 2 و 3 هست گفتم یکی به سهمیه ایثارگران 25 درصد بدهند و ظرفیت ها را جمع زدم شد 18 تا برای رشته ی دبیری ادبیات که دختر شما می تونسته ازون استفاده کند ( ولی کدرشته ی مخصوص نیشابور ظرفیتش یک هست که اونجا که بومی هم هست هیچی نمیدهند حتی اگر نمرش از اون ازاد هم بالاتر باشد نمی دهند به نظرم چون قبلتر گفتم توی کدرشته های یک دونه ای ظرفیت نمی دهند و توی اینها توی پذیرش ازاد هم نمی سنجند ) و من فکر می کنم دختر شما کدرشته 23455 رو فقط زده و کدرشته های دیگه رو نزده ( که اگر اونها را می زد به نرم صد درصد قبول می شد ) و الان هم یک کار دیگه می تونند بکنند ادبیات فردوسی بخونند بعدا ازمون استخدامی شرکت کنند برای دبیر ادبیات اونجا ظرفیت رو اصلا جدا کردند و دیگه اجحاف صورت نمی گیرد به نظرم و تراز اونجا 80 هست ( بگید بررسی کنند دفترچه ازمون استخدامی را ) یا اینکه بروند رشته های دیگه مثل حقوق بخونند بهترین دانشگاه ها قبول می شوند.
جدای از اون اجحافی که دارد صورت می گیرد و قانون را دور می زنند.
چون دخترتون علاقه دارند به ادبیات بگید بررسی کنند دفترچه ازمون استخدامی را ببینند وضعیت استخدام لیسناس یا فوق ادبیات براشون توی اموزش پرورش برای دبیری ادبیات چطوره ظرفیت ها چطوره ( اونجا ظرفیت ایثارگران را جدا کردن برای همین این اجحاف ها کمتر اتفاق می افتد ) ( مثلا تراز اونجا 80 هست ولی ازمون استخدامی خیلی راحت تر از کنکور هست )
و بعد می تونند ادبیات فردوسی که ارزش علمی دانشگاه بالاتر از دانشگاه فرهنگیان هست و بیشتر سخت می گیرند بروند و بعدا ازمون استخدامی شرکت کنند
بسم الله الرحمن ارحیم
سهمیه های تعیین شده برای ایثارگران در مراکز علمی و آموزشی و دانشگاهی به دلایل ذیل ایجاد گردیده اند :
• تامین بخشی از نیروهای تخصصی و علمی و به تبع آن مدیران اینده کشور از میان افرادی که به صورت عملی با گوشت و پوست و خون خود از اسلام و نظام و کشور دفاع کرده اند و عملا تعهد خود را به بهترین وجه به اثبات رسانده اند .
• تکریم فرهنگ ایثار و ایثارگران که هر نظام هوشمندی ان را انجام میدهد و در تمام دنیا مرسوم است .
• برقراری عدالت اجتماعی زیرا که این افراد در حین انجام وظیفه ی دفاع از فرصت های اجتماعی که همه از آنها بهرمند بوده اند باز مانده اند و به همین ترتیب وابستگان به ایشان نیز از امتیازات در دسترس عموم محروم گشته اند .
در حال حاضر عده ای با طرح عناوین انحرافی مانند همگن کردن سطح علمی دانشجویان دانشگاه های تراز اول کشور و یا حفظ سلامت مردم و جلوگیری از ورود افراد بی سواد به رشته های تخصصی پزشکی و تحصیلات تکمیلی و عناوین مشابه , سعی در حذف ایثارگران از عرصه های علمی و دانشگاهی و مدیریتی کشور دارند و سوء استفاده از این عناوین در شرایطی است که هیچ بررسی دقیق مستند و علمی افت تحصیلی دانشگاه ها و مراکز علمی کشور به دلیل وجود ایثارگران حاضر در دانشگاه ها که از سهمیه استفاده کرده اند را اثبات نمیکند که بخواهیم برای رفع این اشکال این عزیزان را حذف کنیم و یا تغییری در حد نصاب از 70 % به 85 % ایجاد کنیم , که این حرکت موذیانه و ظریف عملا منجر به حذف کامل سهمیه ایثارگران خواهد شد .
به دلایل نامشخص این درصد برای ایثارگران به 85 % افزایش داده میشود ! و عجیب است که چرا جهت افزایش سطح علمی کشور سراغ سهمیه ی ایثارگران رفته اند و به راحتی بر روی سهمیه اساتید , استعداد درخشان , مناطق محروم , انتقالی از کشورهای خارجی و ... چشم بسته اند ؟!!
تمام افراد با سهمیه ایثارگران در تمام مقاطع دانشگاهی در دانشگاه از سد همان امتحاناتی میگذرند که ملاک ارتقا برای افراد با سهمیه آزاد است و بر اساس همین امتحانات فارغ التحصیل میشوند و درین امتحانات دیگر سهمیه ای مطرح نیست و اگر گفته شود که این امتحانات ملاک سنجش سطح علمی در دانشگاه ها نیست پس حتی اگر تک تک افراد به صورت آزاد وارد دانشگاه شوند باز هم باید نگران فارغ التحصیل شدن بی سوادانی باشیم که سهمیه ای هم برایشان مطرح نیست .
اگر امتحاناتی از قبیل کنکور ملاک سنجش سواد بود , نمایندگان محترم به دنبال تدوین قانون جهت حذف تدریجی آن نبودند و به نظر میرسد عده ای با دادن آدرس غلط سعی در حذف ایثارگران و امتیازات آنان در کشور دارند و در اولین قدم از حذف سهمیه آنان در مراکز علمی با سوء استفاده از شعار عدالت تحصیلی و ارتقا سطح علمی , شروع کرده اند !
امیدواریم با هوشیاری و تفکر و ارامش و مدیریت صحیح , مشکلات کشور رفع گردد و مشکلات مردم ملعبه ای برای نیل به اهداف عده ای خاص نباشد و در سایه رهنمودهای رهبری کشوری قدرتمند و با نشاط داشته باشیم
سلام
در رابطه با مطلب زیر شما :
برقراری عدالت اجتماعی زیرا که این افراد در حین انجام وظیفه ی دفاع از فرصت های اجتماعی که همه از آنها بهرمند بوده اند باز مانده اند و به همین ترتیب وابستگان به ایشان نیز از امتیازات در دسترس عموم محروم گشته اند.
میشه اشاره کرد به مطلب زیر از یکی از بزرگترین زحمت کشان انقلاب :
گروه سیاسی مشرق - هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود، به اعتراض مهدی هاشمی به سهمیه بندی خانواده شهدا و ایثارگران در کنکور اشاره می کند و می نویسد: نتيجه كنكور دانشگاه‌ها را داده‌اند. مهدي نفر اول [رشته مهندسی برق –] مخابرات دانشگاه تهران شده است؛ راضي نيست. مايل بوده كه در رشته برق - الكترونيك پذيرفته شود. گرچه رشته مخابرات هم مهم است. چون نفر 29 كنكور بوده، توقع بيشتری داشته و معتقد است به خاطر سهميه بندي‌ها، موقعيت از دستش رفته است.
توضيح دادم كه سهميه باعث عدالت است كه به ساير شهرها و نهادها و به خصوص به رزمندگان كه امكانات تحصيل مثل مرفهان تهران را ندارند، فرصت داده شده است.
روحش شاد و یادش گرامی
اقایون مجلسی فرزندان جانبازان مثل مرفهان تهران نیستند با انها مهربان باشید.
باعرض ادب واهداءسلام به دوست عزیزوخوبم که بامتانت وبزرگواری راهنمائیهای لازم را درخصوص دخترم گفتید،البته جهت اطلاع شماعزیز وبازجهت اینکه منو راهنمائی بکنیدعرض شود الان دخترم دردانشگاه فردوسی دانشکده علوم وقضاء رشته علوم سیاسی میخونه سوُالی داشته وآن اینکه دخترم درهمان دانشگاه فردوسی مشهدرشته های دیگری همچون روانشناسی،مدیریت وچندرشته دیگرکه الان حضورذهن ندارم ولی دخترم میخواهدتغیی رشته بدهدوبه در رشته علوم تربیتی ادامه تحصیل بدهدالبته رشته علوم تربیتی رونزده ولی ازطرفی رشته مزبورجایگاهش ازدیگررشته های که قبول شده پائینتره آیامیتونه باتوجه به اینکه رشته علوم تربیتی رونزده البته باتوجه به اینکه درهمان دانشگاه فردوسی مشهدمیباشدبرود وآیا بایستی حتماًترم اولش رو در همان رشته علوم سیاسی بخونه وازترم بعدبه رشته موردنظرش برودویااینکه الان هم میتواندتغییررشته داده وبه رشته موردنظرش برود واگرمیتونه بایستی ازچه طریقی اقدام کندلطفاً راهنمائیهای لازم رابفرمائیدباتشکرازدوست خوبم ،سیدعلی تقی آبادی کهنه سربازجنگ تحمیلی با70%جانبازی،باتقدیم احترامات خاص سیدعلی
سلام
در مورد تغییر رشته اطلاعی ندارم فقط همین چیز هایی هست که توی اینترنت هست اما بهترین کار این هست که دختر شما بروند قسمت اموزش دانشکده و بهشون بگن که قصد تغییر رشته دارند تا اونها شرایط لازم را براشون توضیح بدهند ( احتمال داره این شرایط توی دانشگاه های مختلف متفاوت باشد. ) همچنین حتما بگند که فرزند جانباز 70 درصد هستند تا بتوانند از تسهیلاتی که احتمالا برای تغییر رشته برای دانشجویان شاهد و ایثارگر تعیین شده استفاده کنند ( برای اگاهی از این تسهیلات هم می تونند به قسمت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مراجعه کنند ) و توی اینترنت هم یک سری مطالب در مورد تغییر رشته هست مثلا اینکه باید یک تعداد واحد را گذرانده باشند تا بتونند درخواست بدهند ( فکر می کنم این تعداد واحد ها برای دانشجویان شاهد و ایثارگر کمتر باشد ) و نمره های دانشگاهی شون هرچه بهتر باشد به نفعشون هست ( توی همون چند واحد ) و تاییدیه سازمان سنجش لازم هست که بیان می کند که نمره ی کنکور شما برای اون رشته ای که قصد تغییر رشته به اون را دارید مناسبه ( در واقع از اخرین نفر پذیرفته شده ان رشته بالاتر هست یا نه که احتمالا در مورد دانشجویان شاهد و ایثارگر باید از نمره ی اخرین نفر قبول شده با سهمیه ایثارگران بیشتر باشد ) و ... همش توی اینترنت هست ولی اگر بخواهند اقدام کنند باید بروند قسمت اموزش دانشکده ابتدا
نه اصلا نگاه نمی کنند اون رشته را توی انتخاب رشتتون زدید یا نه فقط یک تاییدیه از سازمان سنجش لازم دارند
باعرض ادب ودرود مجدد خدمت دوست خوبم ،دوست عزیز دخترم بجزکدی که شمابدرستی اعلام کردین یعنی کد(23455)آموزش زبان ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیرهاشمی نژادمشهد،ک(23401)آموزش الهیات دانشگاه فرهنگیان پردیس امام جعفرصادق(ع)بجنورد وکدهای (27596)و(27594)و(27586)و(27569)که این (4)تاکدآخری آموزش ابتدائی همگی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدهاشمی نژادمشهدرو هم بارتبه سهمیه(12)ورتبه منطقه(2001)وترازعلمی بیش از(8500)بازهم متاًسفانه درهیچ یک از کدهای مزبورمربوط به دانشگاه فرهنگیان پذیرفته نشده است ،شرمنده سوُال دیگری که دارم اشاره فرموده بودین که در دانشگاه فردوسی زبان ادبیات فارسی رو ادامه تحصیل بدهدبا توجه به اینکه ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی رو نزده چگونه میتوانددرآن رشته در دانشگاه فردوسی تغییررشته داده ودررشته زبان ادبیات فارسی ادامه تحصیل بدهددوست عزبز لطفاً راهنمائی بفرمائیدممنون میشود باتقدیم احترامات خاص سیدعلی تقی آبادی جانباز70%دفاع مقدس
سلام بایذ دو ترم بگذرونند بعد از اتمام ترم دو درخواست تغییر رشته بدهند
سلام
دو تا از کدرشته هایی که توی انتخاب رشتشون زدند 2 ظرفیتی هست و بقیه یک ظرفیتی هست و توی خود دفترچه گفته ظرفیت در کدرشته محل هایی به ایثارگران داده می شود که امکان گرد کردن ریاضی وجود داشته باشد ( قانون گرد کردن هم به سمت بالاست در دنیا ) و 25 درصد دو می شود 0.5 که گرد بشود می شود یک و باید یک دونه ظرفیت به ایثارگران بدهند ولی از ان جایی که دختر خانم شما در ان کدرشته بومی بودند و الویت داشتند به سایر شهرستانی ها و اینکه توی سهمیه ی خودشون توی اون شهر از سایر کسانی که اون کدرشته را انتخاب کردند ایشون نمرشون و رتبشون بهتر بوده و قبول نشدند این نشان می دهد که ظرفیت به ایثارگران ندادند اصلا و در کل توی کدرشته های 1 و 2 ظرفیتی و حتی 3 ظرفیتی ظرفیت به ایثارگران نمی دهند ( توی 4 تا میدهند اما توی اینها نمی دهند ) و این تضییع حق و حقوق ایثارگران است که اومدن انبوهی از کدرشته های یک ظرفیتی ایجاد کردند ( قابل قبول است انجا ظریت ندهند ) و در چند تا کدرشته ی 2 ظرفیتی و حتی احتمالا 3 ظرفیتی هم که خیلی کم پیدا می شوند ظرفیت به ایثارگران نمی دهند و قانون مصوب دولت را که خودشون هم به صورت تذکر بهش بالای دفترچه زیر قسمت سهمیه ها اشاره کردند هم رعایت نمی کنند ( چه لزومی داشت پس ان تذکر را نوشتید وقتی قرار است گرد کردنی صورت نگیرد! ) وقتی انبوهی کدرشته یک ظرفیتی اجاد میکنید حق ایثارگران است که توی 2 ظرفیتی ها یکی بهشون بدید ( تمام دبیری ها را که 1 ظرفیتی کردید توی معلمی ها هم چند تا دو و چند ظرفیتی را هم پایمال کنید ) الان یک رزند ایثارگر دبیری و معلمی دوست داشت باید چه کار کند ؟ به خاطر نقص های فنی ای که شما به عمد ایجاد کردید قبول نشود و سردرگم شود مثل فرزند این جانباز عزیز این کار های سازمان سنجش ظلم هست
شما اقای تقی ابادی دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 92 و 91 و 90 را در اینترنت پیدا کنید مثلا اومده گفته خراسان رضوی 80 تا معلم و 20 دبیر ادبیات و ... می خواهد اینجا سهم ایثارگران محفوظ هست و 20 تا معلمی و 5 تا دبیری بهشون می دهند اما با کاری دارند از سال 93 به بعد انجام می دهند ( ان هم بی مورد است ) تولید کدرشته های یک ظرفیتی به طور انبوه هست و هیچ ظرفیتی دیگه با این کار به ایثارگران نمی دهند و باعث می شوند بچه هایی مثل دختر شما با بهترین نمره و رتبه و علاقه ی بسیار نتوانند قبول شوند از امسال این دور زدن قانون را استارت زدن برای پزشکی تعهدی هم خیلی از فرزندان شهدا و جانبازان و فرزندانشون قبل از سال 93 دبیر و معلم شدند ان هم بهترین دبیر و معلم ها ما هم داشتیم دبیر های شاهد و ایثارگر و عالی بودن دیگه اینجا بهانتون چیه صندلی ایثارگران را بهشون پس بدین
بنیاد اگر بخواهد می تواند جلی این دور زدن قانون توسط سازمان سنجش را بگیرد و باید با سازمان سنجش صحبت کنند :
1- توی گرایش های دبیری و معلمی و پزشکی تعهدی برای ایثارگران کدرشته های جدا تعریف کنند تا ظرفیت ایثارگران در انبوهی از کدرشته های یکی و دو تایی ( که حتی گرد هم نمی کنند ) و سه تایی خورده نشود.
2- مثل سال های 92 به قبل پذیرش کنند
3- اومدن این کار را به قول خودشون کردن تا فرصت را برای ازاد ها بیشتر کنند که ان کسی که توی شهرستان محروم هست فرصت قبولی داشته باشد در برابر ان کسی که در شهر بزرگ هست خب همین هدف در قالب پذیرش بر مبنای سهمیه های مناطق رفع میشود مثل قبلا اما اینجا انگار هدف اصلی گرفتن فرصت از ایثارگران و دور زدن قانون هست!
لطفا بنیاد پیگیری کنند در این خصوص ( تشکیل یک جلسه بررسی با سازمان سنجش ) این مسئله باعث ایجاد سردرگمی در فرزندان جانبازان شده است مثل فرزند اقای تقی ابادی عزیز که علاقه به رشته ی دبیری دارند و رتبه شون و نمرشون همه چیزشون عالی هست اما باید به خاطر نقص های فنی عمدی سازمان سنجش در رشته ی مورد علاقشون قبول نشوند.
چطوری اومدن حق داوطلبان ازاد را به اون دقیقی بهشون دادن با ایجاد کلی کدرشته ی یک دونه ای که دقیقا هم مشخصه که از کدام شهر می تونند از اون کد استفاده کنند ولی نمی تونند حق فرزندان ایثارگر را دقیق حساب کنید و بهشون بدهید ؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام آقای محترم من ودوستم ازنیشابورباترازبالای ۹۰۰۰بدون هیچ سهمیه ای بامصاحبه عالی قبول نکردنددخترشماکه جای خوددارد..ناراحت نباشین شماامتیازدارین خیلی راحت دخترتان بعدازلیسانس سرکازمیرودمابیچاره هاچی؟؟
سی درصد ظرفیت را قانون مجلس به ایثارگران حق داده داشته باشند در دانشگاه های فرهنگیان و قانون مصوب دولت هم چند تا حق دیگه بهشون داده مثل گرد شدن و ... اما با ایجاد نقص فنی و دور زدن قانون و تخلف از قانون ( بالای 80 درصد ظرفیت را در کد های 1 و 2 و 3 ظرفیتی تعریف می کنند و به قانون گرد شدن هم که خودشون به صورت تذکر بهش اشاره کردند هم عمل نمی کنند. ) ظرفیت اختصاصی را بسیار کاهش می دهند.
در این خصوص می شود به دیوان عدالت اداری شکایت کرد.
باسلام وسپاس از شما عزیزکه محبت کرده بزرگوارانه به سوُالات حقیر جواب دادین تندرستیتان تواًم طول عمرباعزتتان را ازخداوندمتعال خواهانم ،باتقدیم احترام سیدعلی
خیلی ممنونم ازتون
"سقوط باور"

نمی دانم چرا با خویشتن ناسازگــارم
نشسته غم به روی شانه های بیقــرارم

غم و افسردگی ، پاییز و باران تب آلـود
فرو برده مرا در انزوای ماندگـــارم
٠
زمانی رشته دنیا بدستان خودم بــــــود
گره افتاده در کار من و بی اختــــــیارم

خزیدم کنج باورهای گنگ خاطراتـــــــــم
ز دشت باورم برخاست طوفان هـــــوارم

نگاهم مانده پشت پنجره حیران ولــرزان
من آن زندانی ام آشفته و بی همقـطارم

ندانی ازچه دلتنگم درین شبهای پاییـــزی
که غم پاشیده بر هرگوشهءدنیای تــــارم

وداع روز باران در غروب آرزوهایـــــم
تبانی کرده با دلشوره های بی شمـــــارم

سقوط باورم در آخرین لبخند غمگـــــــین
حکایت همچنان باقی ومن چشم انتظارم////بدادرزمندگان برسید30سال چشم انتظاری انهم مریض اعصاب وروان و......کم نیست ////رزمنده دردمندو داوطلب 27ماه جنگ
بادرود وعرض احترام ،طبق دستور حضرتعالی به دیوان عدالت اداری شکایت کردم وخدا را شاکرم دوستان عزیز وبزرگواری را سر راهم قرار داده وبا اطلاعات خوبی که دارین حقیر رو راهنمائی میکنید،باشدکه به لطف خداوند بی نهایت مهربان وعنایت وراهنمائ های مدبرانه ودلسوزانه اتان به نتیجه برسیم،باتشکروسپاس از همه شماعزیزان،سلامتی تواًم طول عمرباعزتتان را از خداوند مهربان خواهانم،ارادتمندسیدعلی تقی آبادی
سلام خواستم جواب دوستان نیشابوریم را ندهم به نقل ازخودتان اگرقراربودازسهمیه ای استفاده شودخوب بایستی الان استفاده میشدچراحواله امان میدهیدبه 4سال دیگروالبته فقط ازجهت اطلاع دوپسربزرگ من که درمعتبرتربن دانشگاه های این مملکت یعنی دانشگاه شریف ودانشگاه صنعتی اولی سال91رشته مکانیک ودومی سال95رشته شیمی فارغ والتحصیل شده اند ولی به برکت دولت تدبیروامیدکه فقط شعار داده ومعاویه صفتانه عمل کرده وهم اینکه بعضی از همین مردم که ازنوادگان اهل کوفه اند وروی اهل کوفه را سفید کرده اند تاکنون به به استخدام هیچیک از ادارات ودوائردولتی درنیامده اند فقط جهت استحضار نیشابوریها وکسانی که همچون شماها فکرمیکنند،ضمناً باب شهادت وجانبازی هنوزبازست ودوستانی که دوست دارندازمزایای که ماکه خودندیده ایم ولی شماهادیده اید بهرمند شوید،عذرخواهم نمیخواستم جواب بدهم ولی دیگه طاقتم طاق شد،امیدوارم همگیتان به آرزوهایتان که نه به خواسته های بحقتان برسیدچراکه آرزو در حدآرزومیماندولی خواسته لزوماً حقتان بوده وبهش خواهیدرسید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi