شناسه خبر : 84562
سه شنبه 02 شهريور 1400 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آسایشگاه بانوان جانباز نخاعی تأسیس شد

با پیگیری های مستمر انجمن جانبازان نخاعی و دو نفر از بانوان جانباز نخاعی، سرانجام کار تأسیس آسایشگاه ویژه بانوان جانباز نخاعی به ثمر رسید...

فاش نیوز - با پیگیری های مستمر انجمن جانبازان نخاعی، آسایشگاه ویژه بانوان جانباز نخاعی تهران تأسیس شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، پیگیری های انجمن جانبازان نخاعی و به ویژه دو نفر از بانوان جانباز نخاعی (خانم ها آمنه احمدی و خانم دکتر نسیم چنگایی) که از طرف این انجمن مسئول پیگیری تأسیس آسایشگاهی برای بانوان جانباز بوده اند، سرانجام به ثمر رسید، و محلی به عنوان آسایشگاه برای این جانبازان در شمال تهران تأسیس گردید.
برپایه این گزارش، با تلاش و پیگیری های مستمر و با نظرمساعد رییس سازمان بنیادشهید و امورایثارگران در جهت رفع مشکلات بانوان جانباز نخاعی، سرانجام یک طبقه از بیمارستان نیایش به صورت مجزا به عنوان آسایشگاه بانوان جانباز نخاعی اختصاص داده شد.


در این آسایشگاه مجهز، امکانات لازم برای آسایش و رفاه بانوان جانباز نخاعی تعبیه شده و دارای یک اتاق 3 تخته، یک اتاق  2تخته، و 3 اتاق یک تخته می باشد و طراحی آن به گونه ای است که فضای پشت بام و همچنین فضای سبز آن برای هواخوری بانوان جانباز در نظر گرفته شده است.
 
قرار است این آسایشگاه بزودی به بهره برداری برسد و بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور بتوانند برای دوران نقاهت و یا ادامه درمان از محل و امکانات آن استفاده کنند.

این گزارش همچنین می افزاید: محل احداث آسایشگاه بانوان جانباز نخاعی، طبقه فوقانی و مجزای بیمارستان جانبازان اعصاب و روان نیایش، واقع در سعادت آباد تهران می باشد.

گفتنی است پیش از این قرار بود این آسایشگاه در محوطه مرکز توانبخشی بقیةالله احداث گردد و به این منظور جانمایی هم انجام گرفته بود که محل مناسبی هم برای این منظور بود؛ ولی معلوم نیست به چه علت این کار انجام نشد!

اینستاگرام
این چه طور اطلاع وخبر رسانی هست که حالت توبیخ و اعمال نظر هم هست !!!
ای بابا !
می ترسم این انجمن جانبازان قطع نخاع چند وقت دیگه بگه بنیاد شهید بدستور و پیگیری انجمن قطع نحاع تاسیس شد
تعارف نکنید یه وقت .....
آخه چقدر مغرور و جاه طلب
جانباز گرامی
این عزیزان دارند تلاششان را می کنند.
هرکس بجای تخریب اگر ندر جای خودش برای کمک به همرزمانش و مردم وظیفه خودش را انجام دهد. بهتر نیست؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi