شناسه خبر : 95910
یکشنبه 13 آذر 1401 , 14:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درمان ما، گروگان بیمه دی است

معلم جانباز - افرادی در دولت و مجلس برای منزوی کردن قشر ایثارگر برنامه های متعددی ارائه دادن تا به مرور زمان  آهسته آهسته هم ایثارگران را به نظام بدبین کنند و هم اینگونه وانمود کنند که خانواده ایثارگران زیاده خواه و ویژه گرا هستند. معمولا به جای خدمت صادقانه به این قشر دردمند دردهای جانبی زیادی هم متحمل کردند. ابتدای بیمه تکمیلی که با بیمه ایران شروع شد، تقریبا همه رضایت داشتیم درمان به خوبی انجام می شد.

 اما با ورود مسئولین بنیاد به بحث صنعت بیمه و دوختن جیب برای منفعت بردن و کسب ثروت و... عملا درمان از مسیر خود منحرف و ایثارگران کالای شدن برای سوددهی و ایجاد شغل برای بعضی ها بیمه دی که ساخته و پرداخته ذهن بیمار و سودجویی بنیاد بود بجای دادن سرویس بهتر و حمایت از جامعه هدف شد سم مهلک برایمان بیمه ایران اگر کوتاهی داشت بنیاد وارد عمل میشد و اصلاح می کرد اما بیمه دی مال خودشان بود و هیچ وقت مورد سئوال قرار نگرفت و اگر هم ظاهرا حرفی بود برای راه گم کردن بود.

 امروز بیمه دی قراردادهای خود را با پزشکان و درمانگاه های تخصصی و داروخانه ها به حداقل رسانده و معمولا کاری کرده تا جانبازان با هزبنه شخصی مداوا بشوند و در قبال ارائه فاکتور قسمتی از آن بعد چندین ماه پرداخت گردد.

  هستند بیمه جانبازان انتظامی که زمان گرفتن وجهه فاکتور در لحظه ویا یک روز است چرا درمان از بنیاد نمی گیرند.
آری هر جانبازی از یگان عزامی خود هم بیمه شود و هم مورد حمایت اینگونه رقابت به وجود می اید و بیمه دی یکه تازی نمی کند امروز با رشد تکنولوژی کار سختی نیست می شود لابی و رانت حذف کرد و می شود حق جانبازان مظلوم که برای امرار معاش حود مشکل دارند درمان را تسهیل بخشید و یکی از دغدغه های ذهنیشان حل کرد.

 مسئولین نفوذی و گاها ضد فرهنگ ایثار و شهادت صندلی های خدمت قبضه کرده اند و دوست ندارند مشکلات حل بشود  
تمام برنامه های بنیاد اینگونه است و اخیرا که خیلی سخت شده و حتی داروخانه ها تا بفهمند جانبازی دارو را نمی دهند. خداوند به داد دل ما برسد فعلا درمان ما گروگان بیمه دی است و این گروگانگیری چون با حمایت مسئولین بنیاد هستش حال به حالا قابل حل نیست مگر ابنکه معجزه ای اتفاق بیفتد. 

متاسفانه اگر شکایتی از بیمه دی هم به بنیاد ببری محکوم شاکی ست و بیمه دی حاکم مظلوم است چون با سرمایه ایثارگران و بنام بنیاد رشد کرده به قول بنیاد از سرمایه خودش درمان می جرخاند.

 

آیا واقعا اینگونه است بنیاد پول درمان واریز نمی کند بیمه دی لطف می کند از سرمایه خودش کار راه اندازی می کند. پس مشکلات هستش باید صبر کرد.
پس بودجه درمان کجاست؟ چرا به موقع پرداخت نمی شود تا هم بیمه دی خوش حساب شود قراردادها لغو نشود و هم ایثارگران با خیال راحت مداوا شوند.
پس نتیجه این است دست هایی در کار است تا این چرخ ها نچرخد و ایثارگران نفس راحتی نکشند بدرود

اینستاگرام
در بودجهسالجاری 7هزار میلیارد تومان برای دارو و درمان ایثارگران اعتبارات و منابع مالی در نظر گرفته شده است. متاسفانه با گذشت 9 ماه از سال فقط 30درصد آن هزینه شده است. امید می رود تا پایان سال صد درصد هزینه شود البته اگر سازمان برنامه و بودجه همکاری کند.
سلام ترابخدا بدادمان برسید چرا با صعب العلاجبیمارخاص اینطوری خورد می‌شود؟چرا بیمه دی به تعهداتش عمل نمی کند ؟ چرا ماکه باطل وجان از ملت ومملکت دفاع کردیم تا درخت تناور جمهوری‌اسلامی را آبیاری کنیم کسانی که میزهای خدمت را اشغال کرده‌اند درمسیولیت وظیفه سهل انگاری می‌کنند دردناک است همسرم را می بینم وقتی می‌رود با خواندن چهارقل وزیارت عاشوراو.خودش فوت می‌کند وخدای آدمهای خوبی سرراهم بذارووقتی مائده بغض وچشمهای قرمز میدانم گریه کرده چون تحمل دیدن من ناتوان را خدایا چه گوهری وچه نعمتی بمن دادی دراین چزخش روزگارازهرچیزی برایم باارزش‌ترین است گریه ام می‌گیرد تحملش تمام شده ،خدایا ازمن نفرت پیدا نکند بابامه دی صحبت کرده وشیرینی فاکتورها را گرفته تا به بنیاد تهران ودفتر ریاست جمهوری بفر ستد آقای ساقی ازبیمه دی بی انصاف تر وبی قانون ترو.ندیدم فاکتورشارژ کپسول اکسیژن مرا که زندگی وحیات ونفس من هشت در ارزیابی صفر(۰)زده‌اند ویک درمیان پرداخت کرده اند دارو۵میلبون ۱۳..حساب کردند برای صحت گفتا م کپی کرده ونیمه کرده‌ام ببخشید کوتاهی پرکردن جیب وکاسه بس هست چنین رفتاری با ما روانباشد چرا بابیمه دی که به تعهداتش عمل نمی کند وسروته هزینه ها می‌زند ( آنهم شارژکپسول اکسیژن )چرا هرسال قرارداد را تمدید می کنید دست همه اشان در یک کاسه هست باران جانباز که به اکسیژن وصل هست بازی می‌کنند آقای ساقی بنیاد میگه خسارت درمان بگیر از چه کسی بگیرم سال ۹۷ پزشکان معتمد خودشان دونفر تایید کردند خدمات پرستاری ولوازم پزشکی وفیزیوتراپی نتایج الان ازسال ۹۸ تا کن ن هیچکدام انجام نشده .کجایی سنگ صبور وصدای برحق جانباز امیدمان بعداز خدا شما هستیدتا بگوش ریس ومدیر ومعاون درمان دکترعباسپور که سنگ مان به سینه میزنند چر ا بیمه دی درانجام وظیفه کوتاهی وسهل انگاری می‌کند ترا خدا دست بردارید وابستگان وسفارش ازرانت وزیرمیزوبالای میز خدا خدا خدا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi