شناسه خبر : 96631
چهارشنبه 21 دي 1401 , 16:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی با جمعی از جانبازان نخاعی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با جمعی از جانبازان قطع نخاعی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در دیدار صمیمی با جانبازان گرانقدر 70 درصد قطع نخاعی گفت: خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و ما هرچه داریم از برکت وجود ایثارگران است.
حجت الاسلام والمسلمین داود میرزایی در این دیدار صمیمی گفت: ما از شهدا درس اخلاق و ایثار یاد گرفتیم و جانبازان گرانقدر با ایستادگی و مقاومت خودشان به ما درس صبر و استقامت را می‌آموزند.
وی گفت: جانباز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی است و از تمام دلبستگی‌های زندگی خود دست کشیدند و با سلاح ایمان و معنویت در ستیز با دشمنان جنگیدند.
وی در پایان گفت: ما باید قدر سرمایه ها و یادگارهای هشت سال دفاع مقدس را دانسته و همیشه و در هر زمان یاد و خاطره فداکاری های آن ها را در دل خود زنده نگه داریم و بدانیم که به خاطر رشادت های شهدا و جانبازان عزیز است که ما امروز در امنیت، آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi