شناسه خبر : 98088
سه شنبه 25 بهمن 1401 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش سراسری گزینشگران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نخستین گردهمایی سراسری اعضای هیأت مرکزی، مدیران و اعضای هسته‌ها، کارکنان و رابطان استانی گزینش در اجرای سیاست‌های جدید هیأت مرکزی گزینش بنیاد شهید و امور ایثارگران بمدت یکروز در سالن همایش‌های شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 
همایش سراسری گزینشگران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
به گزارش «ایثار»، در این همایش که با هدف هم‌اندیشی و همفکری در ایجاد بستر مناسب به منظور انتخاب نیروهای اصلح و همسو با اهداف و برنامه‌های سازمان برگزار شد؛ نماینده رئیس و دبیر هیأت مرکزی گزینش ضمن اشاره به نقش و جایگاه گزینش، ارزیابی و انتخاب هوشمندانه کارکنان را نوعی سرمایه‌گذاری هدفمند و راهبردی برای توسعه منابع انسانی و افزایش نرخ بهره‌وری در سازمان توصیف کرد.
علی فردی با تشریح مراحل شایسته‌سالاری، عدول از بهره‌گیری از افراد شایسته را نوعی تخلف و گناه دانسته و از همکاران و بویژه رابطان استانی خواست که ملاحظات قومی و قبیله‌ای را در گزینش دخالت ندهند.
بهادر کاظمی مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد نیز با اشاره به اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران و فعالیتها و وظایف محوله این نهاد مقدس در خصوص جذب نیروی انسانی شایسته، تأکید کرد: افرادی در اولویت هستند که دارای روحیه ایثارگری و فداکاری، مهربان و خوش‌برخورد، همچنین دارای تفکر جهادی در برخورد مناسب با جامعه هدف و مراجعات خانواده معزز ایثارگران باشند.
در این همایش حجت‌الاسلام و المسلمین علی عسکری نماینده هیأت عالی گزینش در هیأت مرکزی، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی و حجت‌الله امانی مشاور رئیس و مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات در حوزه گزینش پرداختند.
لازم به ذکر است همایش مذکور به صورت وبیناری برای محققان گزینش سراسر کشور نیز قابل بهره‌برداری بود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi