شناسه خبر : 99761
شنبه 09 ارديبهشت 1402 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین حضور آیت‌الله خامنه‌ای با لباس نظامی در محضر امام خمینی (ره)

فاش نیوز - رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاطره‌ای به بیان ماجرای اولین حضور خود با لباس نظامی در محضر امام خمینی (ره) پرداخته است.

 

به گزارش دفاع‌پرس، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در دوران دفاع مقدس، با پر تن کردن لباس نظامی در جبهه‌های حضور یافته و از مناطق جنگی و وضعیت رزمندگان در جبهه‌ها بازدید می‌کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاطره‌ای به بیان ماجرای اولین حضور خود با لباس نظامی در محضر امام خمینی (ره) پرداخته است.

 
 

من یکی از دفعاتی که سال ۵۹ از اهواز به تهران می‌آمدم، چون لباس نظامی تنم بود، رویش قبا می‌پوشیدم. رسم ما هم این بود که از راه که می‌رسیدیم، مستقیم خدمت امام می‌رفتیم. عصر یک روز پنج‌شنبه که برای نماز جمعه به تهران آمده بودم، مستقیم خدمت ایشان رفتم و چیزی راجع به جبهه گفتم و آمدم. شاید بار اولی بود که از جبهه خدمت ایشان می‌رسیدم. تا این چکمه‌هایم را دم در دربیاورم، ایشان از پشت شیشه همین‌طور به آن هیئت بنده که لباس نظامی زیر قبا تنم بود، نگاه می‌کردند. وقتی رسیدم، دست‌شان را بوسیدم. خودشان گفتند که یک وقت بود که این لباس شما خلاف مروت بود، و حالا بحمد‌الله وضع به اینجا رسیده است. من احساس کردم که ایشان خوشحالند. در ابتدا قدری هم در دلم تردید بود. اول بار که در اهواز قبا را کندم و لباس نظامی پوشیدم، در ذهنم بود که آیا این کار درست است، یا نه. بعد که دیدم ایشان لبخند زدند و لطفی کردند، فهمیدم که خوشحالند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi