شناسه خبر : 100826
یکشنبه 21 خرداد 1402 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت شهید: تنها آرزویم جنگیدن در رکاب امام زمان (عج) است

 

تنها آرزویم جنگیدن در رکاب امام زمان (عج) است

فاش نیوز - در فرازی از وصیتنامه شهید اوهانی آمده است: «وصیت بنده فقط این جمله زیر می باشد، تنها آرزویم این است که در موقع ظهور امام زمان(عج) در رکاب وی با دشمنان و کفار بجنگم به این مسئله خودم، امیدوار هستم.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، شهید رحمت‌الله اوهانی زنوز در سال ۱۳۳۵ در مرند به دنیا آمد. برادر او، #شهید_نعمت‌الله_اوهانی‌زنوز نیز در۱۰ آبان ماه سال ۱۳۳۹ دیده به جهان گشود. در عملیات مسلم بن عقیل،( این زمانی است که برادرش از اسـارت حزب دمکرات آزاد می گردد.) هر دو برادر به اتفاق هم در عملیات شرکت می کنند ، و نعمت الله در همین عملیات، ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۶۱ در جبهه سومار به شهـادت می رسد. با شهادت برادر، رحمت الله می گوید:«الحمدلله نعمت، به آرزوی دیرینه‌اش که همانا شهادت در راه خدا بود رسید، چون خودش گفته بود که من نباید در دست اشرار حزب دمکرات بمیرم.»

شهید رحمت‌الله اوهانی، فرمانده محور عملیاتی لشکر مکانیزه ۳۱ عاشورا بود که در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ و در منطقه خرمشهر(شلمچه) به شهادت رسید. از او یک فرزند دختر با نام «وحیده» به یادگار مانده است.

در فرازی از وصیت نامه شهید رحمت الله اوهانی آمده است: « به نام او که همه چیزم از اوست، سلام بر تو ای روح خدا و سلام بر شما عزیزانی که درس شهادت را در دانشگاه کربلا آموختید و بی پروا چون کبوترهای آزادی از دشت های خون و آتش با فریاد الله اکبر به سوی معشوق پر کشیدید.

 وصیت بنده فقط این جمله زیر می باشد، تنها آرزویم این است که در موقع ظهور امام زمان در رکاب وی با دشمنان و کفار بجنگم به این مسئله خودم، امیدوار هستم.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi