شناسه خبر : 100998
شنبه 27 خرداد 1402 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین رونمایی از طرح‌های بهسازی، نوسازی و توسعه هتل کوثر رامسر برگزار شد

فاش نیوز - آیین رونمایی از طرح‌های بهسازی، نوسازی و توسعه هتل کوثر رامسر روز پنجشنبه 25 خرداد ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
آیین رونمایی از طرح‌های بهسازی، نوسازی و توسعه هتل کوثر رامسر برگزار شد

به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم با تشکر از خدمات سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر برای راه‌اندازی و احیای پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: افتتاح هتل خورشید هشتم در مشهد مقدس و مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر ملک شهر اصفهان نیز برخی از اقدامات بوده است که این اماکن متعلق به خانواده ایثارگران بود ولی در گذشته مورد استفاده درستی قرار نمی‌گرفت.
معاون رئیس جمهور با اشاره به بالا بودن میانگین سنی ایثارگران، گفت: با توجه به کمبود زمان باید برای خدمت به ایثارگران با همت و سرعت بالایی اقدام کرده تا برنامه‌ها به ثمر نشسته و ایثارگران عزیز از این امکانات بهره‌مند شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از گذشته دارایی‌هایی در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار داشت که برای بهره‌مندی مطلوب ایثارگران نیاز به بازسازی داشت که از جمله آنها هتل کوثر رامسر از مجموعه هتل‌های کوثر است که با همت سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در حال بازسازی و بهره‌برداری است.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی افزود: برخی از طرح‌های نیمه‌تمام در کشور وجود داشت که خاتمه یافته و مجموعه‌هایی در تبریز، بندر انزلی، مشهد و اصفهان در حال بازسازی و بهسازی است و مقرر شده است تکمیل این طرح‌ها سرعت گیرد.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق برنامه‌ریزی‌ها به دنبال ایجاد مرکز اقامتگاهی برای ایثارگران در شمال کشور است، افزود: با توجه به حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های مازندران و گیلان در آیین امروز، امیدواریم برای تحقق این برنامه مهم با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و سازمان اموال و املاک کوثر به جمع‌بندی برسیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi