شناسه خبر : 101124
دوشنبه 29 خرداد 1402 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم وداع با پیکر شهید عیسی شجاعی در شهر فردیس برگزار شد

فاش نیوز - مراسم وداع با پیکر شهید «عیسی شجاعی» که پیکر مطهرش پس از چهل سال در منطقه عملیاتی فکه کشف و شناسایی شده بود، در مسجدالزهرا (س) فردیس برگزار شد.

 

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عیسی شجاعی امشب در شهر فردیس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، مراسم وداع با شهید «عیسی شجاعی» در مسجد الزهرا (س) شهر فردیس در استان البرز برگزار شد.

در این آیین که با حضور خانواده و پدر و مادر شهید عیسی شجاعی برگزار شد؛ صحنه زیبایی از همراهی و وداع عاشقانه اقشار مختلف مردم، جوانان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با پیکر مطهر این شهید رقم خورد.

این مراسم معنوی همزمان با شب شهادت امام جواد (ع) در مسجد الزهرا (س) فردیس برگزار شد و با مداحی و نوحه خوانی پرشور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود.

در این مراسم معنوی سید حسین مومنی و‌ سیدصدرالدین‌حسینی سخنرانی کردند و مهدی سلحشور، محمدنوروزی، محمدرضا بذری، علیرضا اسفندیاری، علی‌اکبر حائری، سیدمحمدرضا نوشه ور، سید کمال خلیل‌نژاد و محمد عبدلی به مداحی و نوحه خوانی پرداختند.

این آیین با اهتمام دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردیس، هئیت محبان جوادالائمه (ع) فردیس و مسجد الزهرا(س) برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi