شناسه خبر : 101311
یکشنبه 04 تير 1402 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه تدوین حماسه لشکر ۱۰ در عملیات والفجر ۸ برگزار شد+ تصاویر

فاش نیوز - جلسه تدوین حماسه لشکر ۱۰ در عملیات والفجر ۸ با حضور سردار علی فضلی و سردار احمد ذوالقدر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در راستای تدوین حماسه رزم لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) قرارگاه پژوهشی عملیات والفجر ۸ با حضور سردار «علی فضلی» فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس و سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در سالن شهید کلهر واقع در ستاد سپاه استان تهران تشکیل شد.

در این جلسه که فرماندهان گردان‌ها و واحد‌های لشکر ۱۰ حضور داشتند ابتدا دبیر قرارگاه والفجر ۸ حاج امیر مرازده در خصوص پیشرفت کار جمع آوری و مصاحبه با فرماندهان گردان‌ها و واحد‌ها و ثبت و ضبط اسناد عملیات والفجر ۸ توضیحاتی ارائه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه سردار حاج محسن سوهانی به تشریح ماموریت عملیات والفجر ۸ و چگونگی ورود واحد اطلاعات عملیات به این ماموریت و شروع شناسایی‌ها و اسارت رزمندگان این لشکر در شناسایی جزیره ام الرصاص مطالبی بیان کرد که در این موضوع نظرات همسنگران تکمیل کننده مباحث بود.

سردار ذوالقدر و سردار فضلی در خصوص نحوه انجام گزارشات و تدوین داشتند و  در پایان گزارش جمع آوری و ثبت تاریخ شفاهی معاونت طرح و عملیات ارائه شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi