شناسه خبر : 101569
سه شنبه 13 تير 1402 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با دو خانواده شهید خلبان

فاش نیوز - نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا گفت: این شهادت‌ها، حسنات ماندگاری است که دنیای اسلام به آن افتخار می‌کند.
 
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با دو خانواده شهید خلبان
 به گزارش «ایثار کرمانشاه»، همزمان با سالروز جنایت آمریکای جهانخوار در سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در سال 67، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه به همراه خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از فرماندهان پایگاه هوانیروز کرمانشاه ضمن حضور در منزل دو تن از شهدای خلبان استان، شهیدان والامقام «یحیی شمشادیان» و «جعفر شکری» از خانواده‌های این عزیزان تجلیل کرد.
 آیت‌اله علما در این دیدار در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اگر امروز در دنیا به عنوان کشوری قوی و مقتدر مطرح هستیم همه اینها به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های خانواده‌های ایثارگران است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: این شهادت‌ها و ایثارگری‌ها حسنات ماندگاری است که دنیای اسلام بدان افتخار می‌کند و اینها مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی است.
امام‌جمعه کرمانشاه افزود: شهدا نمونه کامل حسن خلق و رفتار هستند و همه ما به شهدا بدهکاریم و لذا برای ماندگاری راه پر افتخار شهدا می‌بایست همچون شهدا رفتار کنیم.
در پایان این دیدار از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi