شناسه خبر : 101934
یکشنبه 25 تير 1402 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین یادواره ملی لشکر آسمانی در مشهد مقدس برگزار شد

فاش نیوز - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دومین یادواره ملی «لشکر آسمانی» را با اعزام بیش از هزار دانش‌آموزان به مشهد مقدس برگزار کرد.

کد خبر: ۶۰۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ - 15July 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین یادواره ملی لشکر آسمانی با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز دختر سراسر کشور و با هدف آشنایی بیشتر با فرهنگ و ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و با مدیحه‌سرایی «ابوذر روحی» در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

*دومین یادواره ملی لشکر آسمانی در مشهد مقدس*

مدت زمان حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی سه شبانه روز است و در این مدت راویان، حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات را برای دانش آموزان روایت می‌کنند.

این یادواره از هجدهم لغایت بیست و چهارم تیر در مشهد مقدس برگزار می‌شود و دانش‌آموزان پسر (۱۸ الی ۲۱) و دانش‌آموزان دختر (۲۱ الی ۲۴) در این اردو شرکت خواهند داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi