شناسه خبر : 103088
چهارشنبه 01 شهريور 1402 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر شهید تکاور «آرش امیری» در منجیل تشییع شد

فاش نیوز - مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید والامقام ناوبان‌سوم تکاور دریایی «آرش امیری» در منجیل برگزار و برای خاکسپاری به شهرستان صحنه منتقل شد.

کد خبر: ۶۱۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ - 23August 2023
 

پیکر شهید تکاور «آرش امیری» در منجیل تشییع شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید والامقام ناوبان‌سوم تکاور دریایی «آرش امیری» با حضور مسئولین لشکری، کشوری و شهرستانی در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) منجیل برگزار و برای خاکسپاری به شهرستان صحنه استان کرمانشاه منتقل شد.

انفجار در حین عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل نکرده میدان تیر گیلوان در مأموریت آموزشی تفنگداران دریایی، منجر به شهادت ناوبان‌سوم «آرش امیری» از متخصصان تخریب نیروی دریایی شد.

ناوبان‌سوم آرش امیری از متخصصان تخریب نیروی دریایی روز گذشته پس از پایان مأموریت آموزش تیراندازی کارکنان در میدان تیر گیلوان در قالب یک تیم برای پاکسازی میدان تیر اعزام شده بود، بر اثر انفجار مهمات عمل نکرده در حین عملیات خنثی سازی به شهادت رسید.

همچنین در حین اجرای این مأموریت دو تن از همرزمان وی مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

یگان‌های عملیاتی در مراحلی از آموزش، برای کسب حداکثر آمادگی رزمی از مهمات واقعی استفاده می‌کنند که در این مأموریت و در حین کنترل صدمات ناشی از انفجار ناقص مهمات این افسر شجاع و ایثارگر به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi