شناسه خبر : 103314
یکشنبه 12 شهريور 1402 , 17:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزینش جدی در تمام ارگان‌ها باید فعال شود

باصطلاح استادی را که از باخت تیم ملی ورزشی کشورش خوشحال و از خود بیخود می شود، هرگز نمی توان ایرانی محسوب کرد؛ بلکه چنین استادی دست در دست دشمن دارد و...

فاش نیوز - سلام؛ هنگامی که استادی نمره 20 جانباز و بسیجی را 10 میدهد و علت را نیز جانبازی یا بسیجی بودن دانشجو عنوان می کند، قطعا استادی با این نوع تفکر مخرب باید اخراج شود؛ چون در بلاد کفر هم چنین حقی به استاد نمی دهند که در اثر تفکر شخصی، حقی از دانشجو ضایع شود. چنانچه استاد منصف دیگری بود چنین اتفاقی رخ نمی داد.

حمایت استاد از اغتشاشات که موجب جسارت دشمنان شود، علاوه بر مضراتی که در معیشت ملت ایجاد کرده، موجب جسور شدن و دخالت دشمن گردیده است.

هنوز از اعتشاشات سال 88 فارغ نشدیم که موجب اعمال سخت‌ترین تحریم ها و جسارت های دشمنان نظام شد؛ که علیرغم یوم الله نهم دی که باعث خاموشی آن شد، اما مضرات آن همچنان در معیشت مردم وجود دارد.

باصطلاح استادی را که از باخت تیم ملی ورزشی کشورش خوشحال و از خود بیخود می شود، هرگز نمی توان ایرانی محسوب کرد؛ بلکه چنین استادی دست در دست دشمن دارد و نمی توان استاد را احمق فرض کرد.

بنابراین لازم است گزینش در تمام ارگان ها با جدیت فعال شود تا افرادی که دارای جسارت به نظام اسلامی یا حتی دارای محکومیت قضایی قابل توجه می باشند، اخراج شوند.

افرادی را می شناسیم که علیرغم محکومیت قضایی، اما به دلیل گرایش طیف سیاسی در حالی که گزینش و حراست تایید نکردند، در پست های حساس مدیریتی قرار گرفتند؛ که مشکلات کشور از جانب همان افراد است.

|| محسن ناطق

اینستاگرام
اگر اینطور هست چرا دانشگاه آزاد که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا نمیکند شما بهشون نمیگین بالای چشمتون ابرو هست مسولان دانشگاه آزاد اصلا ایثارگران را آدم حساب نمیکنند
باسلام جناب ناطق عزیز حرف درست است بعضی فکر میکنند با دسیسه وتخلفسازی میتوانند نیات شوم خود را پیش ببرند اما بفرموده قرآن کریم ا... علیم به ذات الصدور .... خداوند در باطن های شما حضور دارد ومکرشان را به خودشان باز میگرداند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi