شناسه خبر : 103666
دوشنبه 27 شهريور 1402 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه هم‌اندیشی با مجمع یادگاران شهدای ارتش برگزار شد

فاش نیوز - جلسه هم‌اندیشی مجمع یادگاران شهدای ارتش با حضور فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) دراین دانشگاه برگزار شد.

کد خبر: ۶۱۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ - 17September 2023
 

جلسه هم‌اندیشی با مجمع یادگاران شهدای ارتش برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «علی مهدوی» فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع)، در جلسه هم‌اندیشی با مجمع یادگاران شهدای ارتش با بیان اینکه فرزندان شهدا، یادگار فداکاری‌ها و رشادت‌های پدران خود هستند و غیرت و مردانگی را از آن‌ها به ارث برده‌اند، اظهار داشت: شهدا بدون هیچ‌گونه توقع و چشم‌داشتی فداکارانه از مرز‌های میهن اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس محافظت کردند جایگاه بسیار رفیع و والایی دارند.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: ما خود را ملزم می‌دانیم که گام‌هایی هرچند کوچک در راستای جبران فداکاری‌های این عزیزان برداریم.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) با تاکید بر اینکه اندیشه شهدا چراغ راهی است که سر منزل مقصود را نشان می‌دهد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف برجسته تشکیل مجمع یادگاران شهدای ارتش است و می‌تواند بستر اقدامات مؤثر و مثبت بسیاری باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مزین شدن عنوان این مجمع به «یادگاران شهدای ارتش» بسیار حائز اهمیت است و یادآور وظیفه‌ی خطیر و با اهمیتی است که شما فرزندان شهدا برعهده دارید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi