شناسه خبر : 104091
دوشنبه 10 مهر 1402 , 08:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم اصفهان با تقدیم ۲۴هزار شهید دین خود را به انقلاب ادا کردند

فاش نیوز - مدیر کل بنیاد اصفهان گفت: مردم اصفهان در 43 سال گذشته، با تقدیم 24هزار شهید معزز در پشتیبانی از ولایت، ایثارگری، جانبازی و جان فشانی در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی، دین خودشان را به انقلاب و نظام ادا کردند.بنیادشهید اصفهان
 
 
مردم اصفهان با تقدیم 24هزار شهید دین خود را به انقلاب ادا کردند

به گزارش ایثار، رئیس جمهور شامگاه روز گذشته جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ با همراهی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان با خانواده‌های شهیدان «اسماعیل چراغی»، «محسن حمیدی»، «محمدحسین کریمی دلیکانی» و «محسن رضایی» که در جریان اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسیدند، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدی‌نیا مدیر کل بنیاد اصفهان ضمن اشاره به تدین و روحیه انقلابی مردم بصیر اصفهان، شهر راست قامتان همیشه جاویدان اظهار داشت: مردم اصفهان در 43 سال گذشته، با تقدیم 24هزار شهید معزز در پشتیبانی از ولایت، ایثارگری، جانبازی و جان فشانی در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی دین خودشان را به انقلاب و نظام ادا کردند.

احمدی نیا تکریم جامعه معظم ایثارگری را وظیفه ذاتی بنیاد دانست و با ارائه گزارشی از وضعیت آماری ایثارگران استان اصفهان، خلاصه‌ای از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان را تشریح کرد.

وی جامعه آماری ایثارگری استان اصفهان در مقایسه با آمار کشور را کم نظیر معرفی کرد و افزود: مطالبه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دولت عدالت محور و مردمی جنابعالی اجرای عدالت و جاری شدن آب زاینده رود است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi