شناسه خبر : 104093
دوشنبه 10 مهر 1402 , 08:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام ۲۰ گروه به نمایندگی از مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران برای دیدار با خانواده شهدا

فاش نیوز - به‌مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن میلاد پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، صبح امروز یکشنبه 9مهرماه 20گروه به نمایندگی از مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند. مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران نیز با حضور در منزل والدین شهیدان و یک جانباز اهل تسنن، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ادای احترام به مقام ایثارگران گفت:دفاع مقدس نمادی کامل از وحدت و همدلی ملت ایران بود.
 
اعزام 20 گروه به نمایندگی از مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران برای دیدار با خانواده شهدا/دفاع مقدس نمادی کامل از وحدت و همدلی ملت ایران بود

به گزارش «ایثار»، صبح امروز یکشنبه 9مهرماه و بمناسبت هفته وحدت، 20گروه به نمایندگی از مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با حضور در منزل خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان و تعدادی از خانواده‌های ایثارگر اهل تسنن، ضمن دیدار و تکریم این عزیزان، از نزدیک به مشکلات ایشان رسیدگی کردند.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با حضور در منزل "محمد عثمان" جانباز 50درصد اهل تسنن دوران دفاع مقدس با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ولادت حضرت محمد(ص) و رئیس مذهب شیعه اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نمادی از شور، شعور، وحدت و همدلی ملت ایران در مقابله با دشمن بود.
وی با قدردانی از حماسه ایثارگران اهل تسنن در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن افزود: دیدار با شما قوت قلب است و وقتی خاطرات دوران مجروحیت شما از زبان همسر و خانوده بازگو می‌شود، انسان در برابر مقام گذشت و فداکاری همسران جانبازان، شگفت‌زده می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در دیدار با پدر شهیدان«علیرضا و محمدرضا قنبریان» با قدردانی از حماسه والدین شهدا گفت: جز تواضع و فروتنی در برابر پدران و مادران شهداء هیچ چیز نمی‌توان گفت و صاحبان اصلی انقلاب ایثارگران و خانواده‌های شهدا هستند، زیرا با اهدای جان خود موجب ثمردهی انقلاب شدند.
وی افزود: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم والدین شهدا که شیر مردان و زنانی در تاریخ هستند و برای دفاع از حریم ایران فرزندان خود را فدا کردند، باید مورد توجه باشد.
رضایی همچنین در دیدار با پدر شهید والامقام "علیرضا صالح کندری" قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه تمام مردم و مسئولان دانست و تأکید کرد: خانواده‌های شهدا به ویژه پدران و مادران گرانقدر شهیدان چشم و چراغ ملت هستند.
براساس این گزارش در این دیدارها جانبازان و والدین شهدا به بیان خاطراتی از دوران مجروحیت و نحوه شهدات فرزندان شهیدشان پرداختند.
همچنین در این دیدار "حاج غلامحسین صالح" پدر شهیدعلیرضا صالح، اشعاری را در وصف ایام ولادت حضرت رسول(ص) و امام جعفرصادق(ع) قرائت کرد.
در این دیدارها که افتخاری، رئیس اداره مددکاری و مظلومانه، مشاور امور زنان و خانواده نیز حضور داشتند، از ایثارگران با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi