شناسه خبر : 104220
شنبه 15 مهر 1402 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با ادامه سکوت بنیاد، بالاخره صدای مجلس هم بخاطر تضییع حق جانبازان درآمد

حسن نوروزی با اشاره به اعتراض جانبازان در مورد سهمیه سوخت به دولت، گفت: ماشین برای جانبازان قطع نخاعی حکم پا را دارد بر همین اساس تخصیص ۴۰ لیتر بنزین برای جانبازان قطع نخاعی و معلولان حرکتی...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس ضمن اعلام اعتراض فراکسیون متبوع خود نسبت به تخصیص سوخت ۴۰ لیتری برای جانبازان قطع نخاعی بر تعیین سهمیه ۲۰۰ لیتری تاکید کرد.

  به گزارش خانه ملت، حسن نوروزی با اشاره به اعتراض جانبازان در مورد سهمیه سوخت به دولت، گفت: ماشین برای جانبازان قطع نخاعی حکم پا را دارد بر همین اساس تخصیص ۴۰ لیتر بنزین برای جانبازان قطع نخاعی و معلولان حرکتی که برای انجام کارهای روزمره ناچار به استفاده از خودروی شخصی هستند، معنایی ندارد.

رئیس فراکسیون ایثارگران با بیان اینکه اگر جانبازان و رزمندگان نبودند، نفت و بنزینی در کشور وجود نداشت که امروز سهمیه بندی شود، یادآور شد: در این شرایط حساس باید بیشتر به جانبازانی که جانشان را فدای کشور کرده و با اقتدار شرمندگی را نصیب دشمن کردند، رسیدگی کنیم.

بنزین مورد نیاز برای جانبازان قطع نخاعی و معلولان حرکتی، بیش از ۲۰۰ لیتر است

وی با بیان اینکه بنزین مورد نیاز برای جانبازان قطع نخاعی بیش از ۲۰۰ لیتر است، افزود: تخصیص ۴۰ لیتر بنزین تنها برای مصرف ۱۰ روز است. بنابراین تصمیم تخصیص سهمیه ۴۰ لیتری غیرکارشناسی بوده و مشکلی را حل نمی‌کند.

اعتراض فراکسیون ایثارگران مجلس نسبت به سهمیه سوخت جانبازان

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس دهماظهار کرد: هدف سهمیه بنزین کاهش مصرف و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است در حالی که یک جانباز قطع نخایی نمی‌تواند از این وسایل استفاده کند. از این رو برای جبران محرومیت‌های استفاده جانبازان قطع نخاعی در استفاده از سیستم حمل‌ و نقل شهری انتظار می‌رفت این سهمیه جبرانی به حدی باشد که بخشی از مشکلات این گروه از شهروندان را حل نماید، در همین راستا فراکسیون ایثارگران مجلس نیز اعتراض خودش را نسبت به این موضوع اعلام می‌کند.
 
اینستاگرام
یک پیام

سلام حاج آقای بزرگوار
باعرض ادب واحترام خاص ، خبر تذکر برخی نمایندگان در ارتباط با سهمیه بنزین ، موجب تاسف و تالم گردید . چرا که نه موضوع چنان موضوع با ارزش و با اهمیّتی است . ونه شآن جانبازان در این حدّ است .
حضرتعالی و برخی دوستان شبکه ملی ایثارگران ، حقیر را میشناسند بنده نه معاندم ، نه ضد انقلاب و نظام ام ، نه بخیل ، و نه سفیه ام .
بخدا اینگونه به اصطلاح حمایت ها ، بدتعریف کردن موضوع و تحقیر کردن جانباز است که اگر از روی آگاهی صورت پذیرد ، خیانت است و در صورت ناآگاهی ،سادگی ست .
پیشنهاد می کنم : از جامعه جانبازان افرادی که در رشته های جامعه شناسی ، زیست شناسی و روانشناسی تخصص دارند نظرات تخصص آنان را در بازخورد و تبعات چنین اقدامات وحرکت ها را جویا شوید .
ارادتمند همیشگی شما :
سلام وادب فقط جهاد تبیین برای. رضای. خدا جهاد اکبر و اصغر ممنون یا علی مدد ع
چرا بنیادشهید وامور ایثارگران جانبازان نمی گذارد سمیه بنزین جانبازان را بدهد و
همرزمان بنیاد شهید همینطور بر نپرداخت شهریه دانشگاه آزاد فرزندان جانبازان پا فشاری میکنه حتی حکم دیوان عدالت اداری هم قبول نداره دوستان راهکار چیه واقعا چکار کنیم
حقوق حالت اشتغال جانبازان و خانواده شهدا درست پرداخت نمی شود ، کمک معیشت همین گرفتاری را دارد ، پرداخت شهریه را هم از دوره آقای قاضی زاده هاشمی بهم ریختند ، درمان هم منطبق با قانون اقدام نمی شود ، بلیط نیم بها که عمل نمی شود ، در مسکن هم مصوبات قانونی اجرا نمی شود ، تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی که ضروری جانبازان است عمل نمی شود ،خودرو سالهاست که به بازی گرفته شده ، سهمیه بنزین که حذف شده ، استخدام ، مقررات استخدامی و تبدیل وضعیت استخدامی هم بدرستی اجرا نمی شود ، سهام بانک دی ایثارگران هم تو هواست ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم که تعطیل است ، حق همیاری را نمی دهند ، حق پرستاری را بازی در می آورند و . . .

با این اوصاف در شان جانبازان نیست که این موارد را پیگیری کنند . جانباز خوب کسی است که سکوت کند تا نوبت بهشت زهرای او برسد و مسئولان هم که از یک ساعت اضافه کاری خود نمی گذرند ، حتما در شان و منزلت شان است که از ریالی نگذرند . حقو های نجومی بگیرند ، در بخشهای اقتصادی به ریش ایثارگران بخندند ، طرح بامک را با هارت و پورت و دو قلم مرغ و گوشت ، آنهم ناقص اجرا کنند و آنرا بر سر ایثارگران بکوبند و ما در تضییع حقوق ایثارگران و بی توجهی مسئولان در حذف گام به گام تسهیلات ایثارگران از شان و منزلت صحبت کنیم .

آری
سلام خودروی من پلاک جانبازی دارد . رفتم خلافی گرفتم چهارصد هزارتومان خلافی داشتم که تماما مال عوارضی ها بود که کارت جانبازی رونشان میدادم و میگفتند بروید!!! غافل از اینکه دوربین ثبت تخلف خودروی من را بخاطر عدم پرداخت عوارض جریمه کرده!!! درصورتی که ظاهراً جانبازان ازپرداخت عوارض جاده ای معاف هستند اما درعوارضی های جاده ها این موضوع رعایت نمی‌شود!!!
دوستان بنیاد شهید جهرم حکم دیوان عدالت اداری در باره پرداخت شهریه فرزندان جانبازان را قبول ندارد و فرزندان ما در دانشگاه دچار مشکل هستند
چه عجب بعد 6 الی7 ماه ...
فقط بنزین نیست خیلی قوانین نوشته شده در رابطه با ایثارگران ولی اجرا نمی شود.
خدمت مسولان زحمتکش بنیاد شهید و امور ایثارگران آیا جانبازان و ایثارگران هر درصدی که داشته باشند باید عوارضی بدهند چرا مسولان پی گیری نمی کنند قشر ایثارگر و جانبازان عوارض باید بدهند در بزرگ راه ها منعیشت و خدمات زیربنایی ایثارگران و جانبازان صفر درصد هستش فقط برای قشر خاصی باشد چرا مسولان دلسوز انقلابی انشاءالله شاهد خدمات خوب باشیم در دولت حجت الاسلام والمسلمین رییسی ممنونم مرگ بر اسرائیل
سلام میکند.خانواده شهدا وامور ایثارگران جانبازان همه داروهای آنها مجانی است بیمه ایران خیلی خوب بود چرا چرا چرا چرا بیمه دی را آورده اند مگر بیمه ایران چه بود هر وقت که می روی داروخانه ها از ده قلم یک یا دو قلم بیشتر هم نمی دهد یا ندارم یا بیمه دی قبول نمی کند ما جانبازان چکار کنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi