شناسه خبر : 104335
سه شنبه 18 مهر 1402 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شش ماه اول امسال پرونده ۲۴۱ تن از جانبازان مازندران در کمیسیون احراز بررسی شد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه کمیسیون احراز گفت: در شش ماه اول امسال پرونده ۲۴۱ تن از جانبازان در کمیسیون احراز بررسی شد.
 
شش ماه اول امسال پرونده ۲۴۱ تن از جانبازان مازندران در کمیسیون احراز بررسی شد
به گزارش ایثار، سعید کهن‌سال یک شنبه ۱۶ مهرماه در کمیسیون احراز جانبازان استان که در مجتمع فرهنگی ایثار در ساری برگزار شد، اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری ۲۴۱ پرونده جانبازان استان مورد بررسی و احراز قرار گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به رعایت عدالت و نظارت دقیق بر پرونده ها در کمیسیون احراز، گفت: پرونده‌های جانبازان بر اساس دستورالعمل و بخشنامه و کمیسیون احراز بنیاد مورد بررسی قرار میگیرد.
کهن سال یادآور شد: امروز ۶۳ مورد از پرونده های جانبازان عزیز مازندران توسط اعضای این کمیسیون، بازبینی و احراز شد، نگاه ما در کمیسیون احراز این است آنچه در چارچوب قانون تعریف شده است برای این عزیزان انجام دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اذعان داشت: در کمیسیون احراز مدارک همزمان، صورت سانحه و مدارک بالینی و همچنین شرائط تطبیق آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تائید، ایثارگر جهت تعیین درصد جانبازی به کمیسیون پزشکی معرفی می‌شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi