شناسه خبر : 104376
سه شنبه 18 مهر 1402 , 17:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به منظور شرکت در سالگرد مراسم سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و ۸۰۰ شهید هم‌رزمش

کاروان رزمندگان پیشکسوت لشگر ۲۷ سپاه تهران بزرگ به همدان سفر کردند

از دیگر برنامه های این کاروان شرکت درمراسم افتتاحیه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بود که در شامگاه روز یکشنبه در سالن شش هزار نفری...

فاش نیوز - کاروان هم‌رزمان حبیب حرم، به منظور حضور در هشتمین مراسم سالگرد شهادت سرلشگر پاسدار شهید مدافع حرم، حاج حسین همدانی و شرکت در دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان به این شهر سفر کردند.

به گزارش خبرنگار ما روز یکشنبه 16 مهرماه یک کاروان 400 نفری از هیات های رزمندگان پیشکسوت لشگر 27 سپاه پاسداران تهران بزرگ با همکاری و هماهنگی سپاه تهران بزرگ برای شرکت در اجلاسیه دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان و سالگرد شهادت بزرگ مردی از سرزمین ایران اسلامی که اخلاصش در دفاع از اسلام در فراتر از مرزها به اثبات رسیده است، راهی شهر تاریخی همدان شدند.

رزمندگان لشگر 27 و رزمندگان پیشکسوت سپاه پاسداران ابتدا برای تجدید پیمان با شهیدان گرانقدر، درگلزار شهدای این شهر حضور یافته و به زیارت قبور شهدا پرداختند و با آنان تجدید پیمان کردند.

کاروانیان سپس در هشتمین سالگرد شهادت حاج حسین همدانی که با مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، همچنین همسر شهید والامقام و مردم شهیدپرور که در همان محل گلزار شهدا برگزار می شد شرکت نموده و با برافراشتن پرچم حسینی و سردادن شعارهای انقلابی مهر تاییدی بر همدلی و همراهی خود با آرمان های این شهید پرافتخار زدند.

از دیگر برنامه های این کاروان شرکت درمراسم افتتاحیه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بود که در شامگاه روز یکشنبه در سالن شش هزار نفری شهید سلیمانی آغاز گردید؛ که برگزاری این کنگره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قبل و بعد از انقلاب اسلامی استان همدان بود.

این کنگره با پخش فرمایشات مقام معظم رهبری و سخنرانی فرزند پاسدار شهید، سردار حاج حسین همدانی برای حاضرین ادامه یافت.

 یکی دیگر از برنامه های جنبی این سفر بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان و آشنایی با پدید آورندگان حماسه های بزرگ بود که با اراده و ایمان، راه مقدسی را انتخاب کردند.

|| پ ـ عکاسی نریمانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi